A kosár üres.
Üdvözöljük! Jelentkezzen be vagy regisztráljon.
 
Canon 50/F1.8 EF II objektív
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
Utánvétes megrendelés esetén a rendelését díjtalanul kiszállítjuk Önhöz!
TERMÉK ELÉRHETŐSÉG
Raktáron
Kiszállítás szállítható
Átvételi pont átvehető
Erzsébet krt. átvehető
Mammut I. átvehető
Móricz átvehető
Pólus átvehető
Sugár átvehető
Debrecen 2 munkanap
Győr 2 munkanap
Kecskemét átvehető
Miskolc átvehető
Pécs átvehető
Szeged átvehető
Székesfehérvár 2 munkanap
Partner pont 1 munkanap

Canon 50/F1.8 EF II objektív

Cikkszám: 2996
  • Általános célú alapobjektív
  • Gauss-optika
  • 52mm-es szűrőméret

4.050 Ft x 8 hó
THM: 0%
Önrész: 0 Ft
Fogyasztói ár:
32.400 Ft

(109.53 €)
Kosárba
Kívánságlista Küldje el ismerősének
KIEMELT CSOMAGAJÁNLATUNK
- 10 %a kiegészítők árából
34.731 Ft    Kosárba

- Canon 50/F1.8 EF II objektív
- Hama UV szűrő 52mm

Objektív tisztításhoz ajánljuk:


Canon 50/F1.8 EF II objektív

Ez az objektív 130 grammjával az EF objektívek legkönnyebb modellje. A gaussi optika éles körvonalat ad, akár távolról, akár közelről készíti a képet.

Mintafotó

  • Látószögek: - horizontális: 40° - vertikális: 27° - diagonális: 46°
  • Felépítés: 6 lencsetag/5 csoport
  • Legkisebb rekesznyílás: 22
  • Közelpont: 0.45 m
  • Max nagyítás: 0.15
  • Szürõmenet: 52 mm
  • Méretek mm-ben (átmérõ/hossz): 68.2 x 41
  • Tömeg (gramm): 120
  • Fényellenzõ: ES-62

    Felépítés

Specifikációs adatok
GyártóCanon
Gyújtótávolság50 mm
KompatibilitásNincs adat
Felépítés6 lencsetag/5 csoport
Filter méret52 mm
Apertura tartomány1.8 - 22
Minimum fókusztávolság0.45 m
Nagyítás0.15
Látószöghorizontális: 40°, vertikális: 27°, diagonális: 46°
Hossz41 mm
Átmérõ68.2 mm
Súly120 gramm
Garancia1 év

Vásárlói értékelés
A biztonságos hozzászólás érdekében kérjük jelentkezzen be. Amennyiben még nem regisztrált ügyfelünk, kérjük regisztráljon!
Értékelések a(z) Canon 50/F1.8 EF II objektív termékhez
174 felhasználó átlagos értékelése
Ossza meg másokkal is ezt a terméket:
Hozzáadás az iWiW-hez
Hozzáadás a Facebook-hoz
Hozzáadás a Twitter-hez
Hozzáadás a MySpace-hez
Hozzáadás a Startlap-hoz
Hozzáadás a Google Könyvjelzőkhöz
Szavazatok száma:
Értékelés:
148 (85%)
5
12 (7%)
4
8 (5%)
3
2 (1%)
2
4 (2%)
1
168
Ismeretlen
(2012/02/22)
Sziasztok melyik jobb ez az obi vagy ez Canon 35/F2.0 E???F objektív
Értékelés:
0
0
167
Canon
(2012/01/24)
Ami tetszik: alacsony ár, f1.8
Ami nem tetszik: f1.8 és f10 között vakuval 1/200 alá nem mehet az expó
Remek portré objektív, alacsony ár, ajánlom mindenkinek.
Növények fotózására is ideális.

A fotós táskák elmaradhatatlan \"lakója\".
Értékelés:
0
0
166
Titter
(2012/01/14)
Ami tetszik: a képek minősége
Ami nem tetszik: a fókuszgyűrű, az anyaga
mindenképpen csak ajánlani tudom!
Értékelés:
0
0
165
hbalazs
(2011/12/28)
Ami tetszik: f1.8 blende
Ami nem tetszik: kicsit zajos autófókusz
Kicsit zajos az autófókusz, de ennyiért egy nagyon jó objektív.
Értékelés:
0
0
164
spillermeister
(2011/12/10)
Válasz
hozzászólására
adambalogh:
Ha csak portréra lesz, tehát nem mozog a téma (ha portré akkor gondolom nem annyira), akkor megfelelő, akár alacsony ISO-n is. Lehet játszani a fényerővel, hisz van miből rekeszelni. Portréra szerintem az AF hanyagolható, legalábbis nem az erőssége. APS-C-n mellportréra (így hívják?) is jó.
Én már próbáltam, és kiválóan teljesít, kicsit rekeszelve álom képe van a kitobi ugyanilyen gyújtótávjához mérve. Ez egy tipikus \"kell hogy legyen\" obi. Aztán lehet felfele álmodozni...
Értékelés:
0
0
163
adambalogh
(2011/12/08)
beltéri megvilágításnál mennyire működik jól portrézáshoz?
Értékelés:
0
0
162
spillermeister
(2011/11/18)
Beltérben fényerőre jobb, de az 50mm már sok lehet (főleg APS-C méreten), hacsak nincs hatalmas lakása az embernek, vagy nem akar teljes alakos képeket.
Értékelés:
0
0
161
esel
(2011/11/16)
18-55 kitnél bárhova bármi jobb (persze az IS-nélküli verziórol beszélek)
Értékelés:
0
0
160
Ismeretlen
(2011/11/06)
Sziasztok

Akkor ez az obi bent lakásban tökéletes, kintre meg jobb a 18-55 kit obi???!!!
Értékelés:
0
0
159
Ismeretlen
(2011/10/29)

Köszi a választ, most jelenleg ezen az obin gondolkodom 600d-re. Canon EF 85mm f/1.8 USM
Értékelés:
0
0
158
spillermeister
(2011/10/28)
jó 600D-re (miért is ne lenne?)
A 18-55-höz képest nézőpont kérdése a jósága: 50 mm-en jobb, 1.8-ról indul, elérve a kit obi induló rekeszértékét már nagyon éles. Cserébe csak lábzoom van, és hiányozhat az olcsó nagylátó. Nekem van mindkettő. Az 50-esnek tökéletes képe van (árából nem gondolnád!),szerkezete csapnivaló, a 18-55 meg szintén az ára miatt versenyképes. Kezdésnek jó obik és olcsók, aztán ahogy felpróbálgat az ember más (jobb) obikat, elkezd gyűjtögetni...
Értékelés:
0
0
157
Ismeretlen
(2011/10/22)
Sziasztok

Akkor ez az objektiv jobb mint egy 18-55kit objektiv???????
Értékelés:
0
0
156
Ismeretlen
(2011/10/21)
Válasz
hozzászólására
Köszi
Végül is 550d majdem úgyan az mint a 600d!!
Értékelés:
0
0
155
Zozzember
(2011/10/21)
Válasz
hozzászólására
550-re tettem fel, szerintem jól működnek együtt.
Nem értek egyet a fikázókkal. Ennyi pénzért ez egy nagyon jó obi.
Értékelés:
0
1
154
csibi istvan (saskak@freemail.hu)
(2011/10/19)

Szerintetek Canon eos 600D-vel kompatibilis? Valaki már probálta együtt??
Értékelés:
0
0
153
spillermeister
(2011/10/05)
Válasz
hozzászólására
Cactuska: Ilyen árban nagyobb látószöget nem kapsz, legalábbis újat. Ha csak tájkép és makró érdekel, és van már EOS vázad, érdemes régi manuális obikat keresned (pl: m42 menettel) amik átalakítóval használhatóak. pár ezer/tízezer az áruk.
Ha kell az AF stb, akkor nagylátó+makró obi nagyon sokba kerül. Szűkös keret esetén jobb egy bridge gép, amivel mindkettőt tisztességesen gyakorolhatod.
Értékelés:
0
0
152
n
(2011/09/28)
Cactuska: szerintem nagyobb látószögű objektívet keress
Értékelés:
0
0
151
Cactuska
(2011/09/27)
Azt szeretném kérdezni, hogy tájképfotózáshoz melyik obit ajánlanátok? Kezdő, hobbi fotós vagyok. Sajnos anyagilag szűkösek a kereteim, egy hasonló árfekvésű obira gondolnék. Szeretek makrózni is, de főleg tájképhez kellene.
Értékelés:
0
0
150
szlama
(2011/09/17)
Ami tetszik: az nincs
Ami nem tetszik: az sincs
Ennyiert ez rablas.A rendes ara 20 lenne.
Értékelés:
1
0
149
spillermeister
(2011/09/06)
Válasz
hozzászólására
Aki lehúzza ezt az obit, az olyan, aki szerint minél drágább egy fotós eszköz, annál jobb. Ez a leggyakoribb tévhit. Képminősége az árát messze messze túlszárnyalja.
Amúgy aki nem csak családi fotókat készít, hanem elmélyül akár hobbi, akár amatőr, akár hivatásos szinten a fotózásban, az tudja, hogy nem a gép teszi fotóssá az embert. Hiába veszel 5D-t 50 1.2-vel, ha az alapvető fotós szabályokkal nem vagy tisztában, akkor egy felvágós tehetségtelen leszel, drága cuccokkal a nyakadban...
Értékelés:
0
1
148
Pablo Escobar
(2011/08/16)
Ami tetszik: f/4 körül már pengeéles
Ami nem tetszik: pontatlan fókuszálás
Nyitva lágy képet ad a belső reflexiók miatt, de f/4 körül már szépen dolgozik. Élesebb és szebb képe van mint a kitobinak ugyanezen a látószögön. Gyakorlatilag a legolcsóbb autofókuszos fix objektív a piacon, az árát messze túlteljesíti. Érdemes még kifizetés előtt kipróbálni több példányt is, gyakorlatilag minden második fókuszhibás.
Értékelés:
0
0
147
prollej
(2011/08/16)
Ami tetszik: az nincs
Ami nem tetszik: az egesz kuka
Tipikusan a kispenzu prolik hulyitesere van ez az optika,elhitetik veluk,hogy ezzel nagyon jo diplomas fotomuvesz szinvonalu kepeket fognak csinalni.
Aki ezt az optikat veszi az nem sikeres a fotozasban,de ezutan se lesz az ha ezzel fotozik.
Értékelés:
Használhatatlan
1
0
146
Matthu
(2011/05/11)
Az objektív képminősége nem vitatható. Remek képe van 2.5-től. A felépítése az nagyon rossz minőségű. Olyan érzésem van minden pillanatban, hogy most fog szétesni:) Elég rövid idő alatt elkezd porosodni frontlencse belső oldala, mivel semmi tömítés nincs benne. Nemrég vettem egy második példányt itt az Edigiben(Győr). Manuális fókusz módban eléggé roszogós a fókuszálás. Nagyon segítőkészek voltak és hoztak helyette cseredarabot ami még roszabb volt. Ezek ennyi pénzért úgytűnik ennyit tudnak.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
145
spillermeister
(2011/05/10)
Megvettem:)
Első benyomások: műanyag, közelre pontatlan AF, 1,8-on még lágy, de szűkebben beélesedik. Remek háttérelmosás tág rekeszen. Szerintem a manuális fókuszálás teljesen korrekten megoldható, nyilván extra nagy kezűeknek kissé fura. Ami félelmetes, az a súlya, szerintem ha 500-asokkal fizettem volna, a pénz többet nyomna:) De ez a képalkotást nem befolyásolja.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
144
spillermeister
(2011/05/10)
Sokan fikázzák, hogy nem jó portréra mert rövid. Feltételezem, hogy akik ezt állítják, mind 5D-t, vagy 1Ds-t használnak, amin ez egy sima alapobi (valósághű látószögű). De könyörgöm, 5D alatt minden Canon 1,6-tal szoroz, ami épp a klasszikus 85-nek felel meg. 5D alatt a 85mm is a 135 mm-esnek felel meg ami már kistele tartomány... Mindenesetre én veszek egyet a 450D-re, mert ennyi pénzért 50-est AF-fel, 1,8 induló fényerővel nem kapsz, max AF nélkül manuálist.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
143
Ismeretlen
(2011/04/30)
portrezasra is kivallo ugyan miert?
mert olcso es odatartom es kattintok,egy putri sittes optika amt a canon azert csinalt mert a nagykonyvben az van irva\" a fix opikaknak szebb a kepe a zoomoknal\"ami igaz csak nem erre ami direkt olcsora diekrt szarra minel putribra csinaltak.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
142
én
(2011/04/08)
attól függ, hogy milyen távolságból akarsz portrézni. meg, hogy milyen szinten. amatőröknek kiváló és olcsó. a 80-100-as obik már egész más (ár)kategória!
általános objektívnek sem utolsó. sokan csak ezt használják állandó jelleggel.
nekem nikon géphez volt 50mm-es fix, most váltottam canon-ra és karácsonyra ilyet szeretnék :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
141
bence
(2011/04/07)
Sziasztok,

a kérdésem az lenne, hogy ezt az objektívet milyen tárgyú képekhez használjátok? Írja persze a leírás, hogy portré, de ahhoz ajánlottabb a 80-100 közötti gyujtótávolság
Értékelés:
Kitűnő
0
0
140
moordavid
(2011/02/27)
Tegnap kipróbálhattam félhomályban, izgő-mozgó környezetben.

Nem rossz. A mélységélesség szép. A rajzolat F2,8-3,0 között gyönyörű. F 1.8-on picit lágy, a fókusz motor pedig qrva hangos. De! De ennyiért ajándék. Pláne, hogy félhomályban fel lehetett tornázni 1/60-1/80-ra a zársebességet max. 640-es iso mellett. Ez pedig a 40D-émnél nagyon nem hátrány. Engem megvett.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
139
fotósandrás
(2011/02/25)
Ferrault:\"Azért kerül 30ezerbe,mert annyit ér\"Ez részben igaz,de azért nem teljesen értek vele egyet.Ugyanis ár-érték arányban nagy különbségek vannak..ez az obi kiváló optikailag,csak azért olcsó mert műanyag meg nem USM meg valamit akar adni olcsón is a canon,így nem hiszem,hogy ezen az obin sokat keresnének..Tehát szerintem ez jóval többet ér,mint,amit az ár sejtet.Ezzel az obival tűéles képeket lehet csinálni olcsón,ennyi.Tehát ár-érték arányban kiváló.Az 50mm 1.2 15-ször kerül ennyibe...és vajon ér 15-ször ennyit?Annak igen,akinek fontos az időjárásálló kialakítás meg a még nagyobb fényerő.Különben szerintem aránytalanul drága,arra mennek rá,hogy profik majd úgyis megveszik vagy cégek...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
138
jupiter8 (kenyergabi@freemail.hu)
(2011/01/20)
Kb. 1 éve nyúzok egy ilyen kis "pöcsköszörű" alapobjektívet (szinte mindig ez van a gépen). Szűk portréra talán rövid (én legalábbis nem szoktam vele belemászni az alany arcába), de félalakos képekre már bátran használom, ajánlom. Az én példányom eleinte fókuszhibás volt, de pár száz kép után "bekopott", megjavult. Ha a gép és az obi is megtalálja az élességet, akkor 1.8-on is baromi éles képeket lehet vele készíteni, a háttér kellő elmosásával. Az árát megéri, de idővel lesz mellé egy fix 85mm portrézni.
Értékelés:
0
0
137
joe
(2011/01/14)
Úgy gondolta hogy a fényerő fix 2.8 de az obi zoom-os.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
136
Isu
(2011/01/03)
"egy fix 2.8as zoomal tobbet er"

Kedves nem!
Nem tudom, hol tanultad a fényképezést vagy én tanultam rosszul, de ilyet még nem hallottam. Mert tudomásom szerint akkor egy új obj. technológiáról beszélsz...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
135
Zoli
(2010/11/27)
Peter, nem mindig voltak zoomos objektivek. Es a zoomnal kompromisszumot kell kotni. Valamelyik tartomanyban sosem lesz tokeletes. Vegyunk egy rally autot,egy forma egyet es egy Suzukit. A rally terepen verhetetlen,a forma 1 betonon, a Suzuki meg elmegy 500 km-t egy tankkal. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
134
Tigerisch
(2010/11/06)
Miért kell örökké belemenni ebbe a pöcsméregetésbe? Ez egy OLCSÓ obi és azért jó mert OLCSÓn lehet vele szép képeket csinálni. Miért kell mindig idejönnie az önjelölt zseniknek osztani az észt? MINDENKI TUDJA, hogy van ennél jobb is DE ERRE VAN PÉNZÜNK! A Ferrari is jobb a trabantnál, de mégse Ferrarival járunk mert talán nincs pénzünk rá!
Egyébként én is ilyet veszek mert csak ennyire futja csókolom.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
133
Ferrault
(2010/11/04)
Hát jó, hogy többet ér pl. egy 17-55 2.8-as, ez nem is kérdés. Ezt az obit nem ahhoz kell hasonlítgatni. Azért kerül 30-ba, mert annyit ér. Nem profiknak tervezték...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
132
nem
(2010/10/24)
Hat nem tudom mit kell annyira oda lenni egy egyszeru gauss lencsetol.30ezer ft ot se er annyira ocska a rajza a szin vissza adasa.Ami kihuzza a bajbol az a az 1.8as fenyero es az emiatti hattermosas,vagyis kis elesseg de kb itt veget is a nagy csoda 30ert.Kispenzu amatorok obija ez,ha meg profi veszi elobb utobb lecsereli,ja proik nem is nagyon veszik ezt mert egy fix 2.8as zoomal tobbet er.
Értékelés:
Használhatatlan
0
0
131
D
(2010/10/19)
Nem lehet vele zoomolni, ellenben pont emiatt kisebb a torzítás/diffrakció.
A másik előny a nagy fényerő. (f1.8-as rekesz)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
130
péter
(2010/10/17)
Nem értem... Mire jó egy ilyen objektív???? Nem lehet vele zummolni???!!!! Valaki magyarázza már el
Értékelés:
Kitűnő
0
0
129
Ármin
(2010/10/16)
Csak portréfotózásra érdemes ilyet venni?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
128
embalu (embalu@freemail.hu)
(2010/08/03)
Portréfotozáshoz tökéletes obi, babához/kisgyerekhez kötelező! Nyitott rekesszel (f/1.8) nagyon kicsi a mélységélessége, mondjuk a baba arca lesz éles, a zavaró hátteret meg gyönyörűen elmossa:
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
127
nah
(2010/06/26)
Ki. Kis dobozban van zacskóban. Meg objektívet szokás kipróbálni.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
126
asdf
(2010/06/03)
És a boltban csak úgy ki lehet bontatni több dobozt?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
125
nah
(2010/05/11)
Érdemes válogatni boltban közülük, vagy rohadt nagy porszem van benne, vagy fókuszhibás. A képe 8-on nagyon szép, Érdemes megvenni hozzá napellenzőt, ez úgy megy rá, hogy szűrőmenetbe csavarsz egy fém adaptert, és arra lehet attacsolni ellenzőt. Ha az adapter rajta van, kényelmesebb használni a manuál fókuszt, mert amúgy para érzet a frontlencse közelében tevékenykedni, még ha a lencse mélyen is van:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
124
Zsombó
(2010/03/29)
scicc: Nyugodtan megveheted. Ezzel is nagyon szép portrékat lehet csinálni. Nálam babáknál is bejött. Élességgel nem lesz gondod, persze ez leginkább tőled függ;-) Ezt az obit én már gyakorlatilag mindenre kipróbáltam és remekül muzsikált minden területen. Tudok olyanról, akinek csak ez van a gépén mindenhez. Ha elakad valaki a zoom-ok világában érdemes ezt feltenni mindenhez egy hónapra.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
123
scicc
(2010/03/20)
Ezen az objektíven gondolkozok most, van egy 18-55 kit és egy 55-250 tele objektívem. Konkrétan a portrékhoz kellene, valamint babafotózásra. Erről tudna valaki részleteket? A babák eléggé mozgékonyak, ezért szeretném ezt az objektívet, hogy éles képeket tudjak róluk csinálni. Valaki használta már ehhez? Köszönöm a segítséget!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
122
mufracsek
(2010/03/14)
@Manó: ha a hátul rátekerhető, elől rátehető porvédő kis műanyag izére gondolsz, akkor igen, adnak hozzá. Én kb. egy hónapja vettem az akcióban, és volt hozzá.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
121
Manó
(2010/03/02)
Kedves hozzászólók!

Ehhez az objektívhez itt az Edigitálnál.... adnak vajon első és hátsó objektívvédő sapkát....? Légyszi segítsetek...! Köszi előre is

Ferrault: ha van sok pénzed, akkor a drágábbat, ha nincs túl sok költenivalód, akkor az olcsóbb is tökéletesen megfelel, képminőségben legalábbis mindenképp. (persze a drágább tartósabb a kivitelezése miatt...)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
120
Ferrault (ferrault@citromail.hu)
(2010/02/25)
Sziasztok! Szerintetek makrózásra (közgyűrűvel és macro lencsével) melyik obit éri megvenni? Ezt, vagy az 50 F1.4 EF USM-et? Árban ez harmada, megér annyival többet az F1.4-es?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
119
largo (largo@vipmail.hu)
(2010/02/22)
szendavi: Ez egy obi, miért kérdezel vakura?:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
118
így jártál
(2010/02/10)
egyszer volt budán kutyavásár :-)
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
117
szendavi
(2010/02/10)
szerintetek mikor lesz megint 25k, mert 1 hete még annyi volt csak akkor nem volt elég pénzem. Jah és szerintetek ezt vagy Nissin di466-ot?
kösz
Értékelés:
Kitűnő
0
0
116
Nem mindegy?
(2010/02/06)
em nem beszélt teljesen hülyeséget. Van egy olyan dolog hogya fókusztávolság reciprokánál rövidebb záridővel lehet biztosan éles képet készíteni. Tehát lehet, hogy kitartod 1/20-dal is de ahhoz nagyon biztos kéz kell meg egy ima hogy ne mozdítsd be a gépet.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
115
Dávid
(2009/12/27)
Én kb. 1,5 éve használom ezt a "kis" obit és maximálisan meg vagyok vele elégedve! Portréra nagyon jó, 2.8-as rekesznél gyönyörű portrékra képes, képminősége kíváló! Én csak ajánlani tudom mindenkinek!(kivéve a buta embereknek, akik nem képesek dolgoknak maguktól utánajárni)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
114
nj
(2009/12/24)
em: Kérlek ne beszélj hülyeségeket.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
113
Évi
(2009/12/23)
Én nagyon elégedett vagyok eddig ezzel az obival (bár még nem teszteltem heteken át :)), a 450D-vel nagyon jól működik, gyönyörű képeket csináltam eddig vele. Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
112
Ferkó
(2009/11/23)
"Mivel ez 50mm ez azt jelenti hogy 1/50-1/60s alá ne menj szabadkézből" Szerintem te nem vagy tisztában...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
111
em
(2009/10/22)
Ami meg a mellé élesítést illeti 1.8-as rekesznél van hogy csak pár centi a mélységélesség vagy még annyi se. nem nehéz így téveszteni, pláne ha az AF befog valamit de te magad mozogsz (ti. levegővétel, beremegés ilyesmi). 1.2-es 85mm optikával pl sikerült olyan portét csinálni szemből(!) hogy az alany jobb szeme éles volt a bal már nem, pedig a fejfordítás a keresőben fel sem tűnt.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
110
em
(2009/10/22)
tökös: nem lehet hogy inkább nem vagy tisztában a fényképezőgéped fizikai képességeivel? Akkor is készültek ám éles képek mikor még nem volt IS csupán csak 1.8-as meg 2.8-as fényerő. Mivel ez 50mm ez azt jelenti hogy 1/50-1/60s alá ne menj szabadkézből (na jó egy hangyányit mehetsz ha megittál előtte két pálinkát).
Értékelés:
Kitűnő
0
0
109
tökös
(2009/09/08)
2 hete van meg az objektív, vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, bár sokan irják hogy portrézásra kiváló, nekem leginkább a portrézás nem megy vele, szinte mindig bemozdul, talán jó lett volna IS-el felszerelni.. az élességgel is voltak gondjaim, néha mellé élesített...

A fényereje nagyon jó, álványról gyertyafényben is remek fotókat készítettem 100 ISO-val

A fényerő miatt érdemes megvenni, ha lehet próbálja ki a vásárló, és úgy döntsön..
de mondom, ezért az árért megéri..
Értékelés:
Kitűnő
0
0
108
kokocucu (kokocucu@freemail.hu)
(2009/08/09)
Siker!!!Licitálós oldalon ma nyertem meg napellenzővel!
Sokáig vártam már erre az obira!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
107
meszipeti85
(2009/07/03)
Jó kis obi ez, már bánom hogy eladtam :(
itt egy kép ami vele készűlt
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
106
Dani
(2009/06/18)
Nos visszavittem és lencsehiba volt mind a 2x!!!! tehát jól nézze meg mindenki amikor veszi! okvetlen löjjön vele párat! Én az ellenfénybe való fotózást ajánlom! úgy egyből,vagyis hamarabb kitűnhetnek a hibák!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
105
Sanyiúr
(2009/06/17)
Olyan gyári hiba nincs, ami minden 20. képnél okoz bajt :)
Ha esetleg leírnád a hibajelenséget, beállításokat, akkor már közelebb lennénk.

Vagy nézz be vele egy szervízbe, hogy valaki lássa is az optikát.

Amúgy személyes véleményem róla, hogy képileg nem rossz, de azért a Nikon igényesebben választotta meg az 50/1.8 optika anyagait...
Értékelés:
0
0
104
Dani
(2009/06/14)
Nos én 3 napja vettem egyet,de hibás képeket csinál.. minden 20. képnél van benne valamilyen hiba... ez gyári hiba? vagy mi lehet???
Értékelés:
Kitűnő
0
0
103
Patrik
(2009/06/10)
30D-vel használom 2 hónapja, és meg vagyok elégedve vele!
Már több rendezvényen is fotóztam vele újságnak, mindig éles volt a képe.
vegyétek!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
102
peti017 (peter666aa@gmail.com)
(2009/05/12)
Szia Attila!

Miért ne járna hozzá?!! Szerinted oda jutott a Canon, hogy egy obit a dobozában zárókupakok nélkül, alufóliával kitömve ad? :)) Nem kell megrendelned külön!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
101
Attila
(2009/05/03)
Hello,
Egy gyors kérdésem lenne, ugye ehhez az obihoz nem jár objektív sapka és hátsó kupak?Mert akkor azt is kell rendeljek!Köszi.
Értékelés:
0
0
100
sztyui
(2009/04/20)
Most vettem egy 30D-t, és már akkor elterveztem, hogy az első obim ez lesz, mert nagyon sok jót hallottam róla. Aztán megvettem a vázat, és mivel ugyebár nem volt pénz egyből venni egy ilyet, egy hétre kölcsönkértem ezt az 50mm-est, egy 18-55-ös kitobival együtt. +még van nálam kölcsönbe egy 28-135 IS is. Ezek mind nagyon jó obik, de mindet veri a kis 50mm-es. Elég szépen meg is erősített abban, hogy ilyet kell vennem először a vázamhoz. Miután visszaadtam a kölcsönobit, másnap már rendeltem is:D
Nagyon éles képe van, kb f2.8-tól már egészen brutális. Még az L-es 24-70-et is veri, ha mindkettőt 50mm-en, f2.8-on összehasonlítjuk, ami azért elég nagy szó, mert árban van egy kis kontraszt a két obi között:D Mondjuk a 24-70 ugyebár nem műanyag, így felépítésben vannak különbségek, de a műanyag egy lelkes, ámde nem millomos fotóst nem zavar.
Kipróbáltam egymás után ezt, és ennek az f1.4-es verzióját is, hát nemtom, képminőségre megint csak azt tudom mondani, hogy majdnem ugyanolyan.
Nekem az 1.4 nem kell, mert az 1.8-asat is 2.8-on vagy szűkebben használom általában, de az 1.4-es fókuszgyűrűje sokkal, de sokkal kényelmesebb. Meg ugyebár fém bajonettes. Azt csak egyszer kell megvenni.
Mindenkinek megéri az 1.4-est venni, mert az örök életre szól, és abban ráadásul USM is van, ha vkinek az kéne, azonban az ára miatt sajnos sok embernek le kell mondania róla. Viszont nagyon jó alternatíva az 1.8-as, mert ugyanolyan jó képet ad, és néhány esetben bizony ver néhány L-es obit.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
99
béla
(2009/04/12)
(bocs) ... ha nem akkor valószínű jó is marad. (persze biztos van ellenpélda is) gépváznál neccesebb a dolog, ott azért jó ha van gari.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
98
béla
(2009/04/12)
scs: obikra 12 hónap, vázakra 24 hónap a hivatalos garancia. szvsz obikra kicsit elhanyagolható a dolog, ha elromlik úgyis rögtön elromlik, ha nem,
Értékelés:
Kitűnő
0
0
97
györgyuram
(2009/04/02)
scs : színei az objektívnek legfeljebb négy van fekete, fehér, piros, és ezüst :)
a kép színei a gép feldolgozó szoftverén (meg a te beállításaidon) múlnak
a "túlhúzós beakadás" viszont nálam is előfordul néha, ilyenkor kézzel visszatekerem a fókuszgyűrűt, és második próbálkozásra már menni szokott!

kokocucu : ajánlom vegyél használtan (persze azért vizsgáld át az autófókuszt, blendeműködést), 19k-ért már kapsz!
Értékelés:
Átlagos
0
0
96
györgyuram
(2009/04/02)
mivel a használt 30D mellett sem nagyon volt pénzem másra, egy ilyen obit vettem (szintén használtan), hogy legyen is mivel lőni. több obira azóta sem volt pénzem, úgyhogy november óta csak ezt használom.
valóban meglepő néha, hogy a nagy fényerőnek köszönhetően milyen gyenge fényben használható viszonylag rövid záridő (pl koncert, beltéri fotózás).
ami hibája, hogy nagy blendenyílásnál valóban mellé megy kicsit az AF, manuálban meg túl könnyen mozog a fókuszgyűrű. és egy fókusztávolság-jelzőt is el tudnék fogadni az obin :)
akinek hozzám hasonlóan nincs pénze drágább obira, alapnak megéri, sokkal jobb, mint mondjuk a 18-55-ös alapzoom, és társai.
én portrézni nem portrézok vele, mert nem szeretek belemászni az emberek arcába, de ez talán egyéni szoc. prob. :)
Értékelés:
Átlagos
0
0
95
nj
(2009/03/21)
szvsz az egyik legjobb obi ár/érték viszonylatban, ugyan a műanyag váza először sérülékenynek tűnik, de jó sokat bír. Bárkinek merem ajánlani.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
94
scs
(2009/03/12)
imádom ezt az obit, nagyon szép színei vannak pl.:
Hivatkozás

de előbb vhogyan túlságosan visszahúzta a fókuszt és beakadt, kis nyüsötlés árán lehettt ujra megtekereni a fókuszgyűrűt, most jó...

előkerestem garit és csak 12 hónap van rá????

a szerkezete nagyon gyenge sajna, meg jó hangos a motorja, de az annyira nem érdekel

az árát azt nagyon megéri!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
93
Ricsi31 (richard.holubecz@freemail.hu)
(2009/03/07)
Hello mindenki!
Leginkább gmol-nak üzennék:
Én korábban 400d-n használtam, f2,2-2,5-től tűéles a képe, még beltéren is nagyjából 1/60-ig. Mellesleg ökölszabály itt is a fókusztáv reciprokszabálya. 50-es fix (1,6-os crop) 1/80-ad vagy rövidebb záridővel. Most egy 40d-n van fent, de már a második, ugyanis egy nagy hátránya, hogy porosodik belülről, nem valami jó a szigetelése. (Ki milyen helyen használja persze...)
40d-n beltérben tőlem 3m-re lévő alany 1/40-del is kiváló, csak a gépet kell megfelelően tartani hozzá. Sokszor a gép nem megfelelő kitartása/megtartása okozza a sok bemozdult képet.
Szóval obi ennyi lóvéért nagyon megéri.
Üdv mindenkinek.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
92
kokocucu
(2009/03/02)
Pedig már majdnem össze gyűjtögettem a pénzt az előző árra(24900).Hát így várok hátha vissza esik az ára! ;D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
91
gmol (gmol78@yahoo.com)
(2009/02/14)
Na, úgy látszik, mégse lesz kép. Vajon miért van itt a "kép feltöltése" lehetőség, ha nem működik. :(

Még egy tanács: a boltban több darabot is próbálj ki a gépeddel. Nekem az első nem volt túl meggyőző, a második teljesen rendben volt (letámasztva éles képet produkált)
Értékelés:
0
0
90
gmol (gmol78@yahoo.com)
(2009/02/14)
Na, remélem, most sikerül csatolni a képet - nem értem, az előbb miért nem került ide ...
Értékelés:
0
0
89
gmol (gmol78@yahoo.com)
(2009/02/14)
EOS 1000D vázon próbálgatom 2 napja, összehasonlítási alapom a kitlencse (18-55mm f3.5-5.6 IS)
Megfelelő körülmények közt éles, szép képet ad az EF 50-es:
- napfényben kézben tartva is lehet használni, f5-6 körül a legélesebb, de már 2.5 felett is elfogadható.
- beltérben KIZÁRÓLAG letámasztva, 2" időzítéssel van esélyed - hiába nagy az apertura, hiába rövid az expozíciós idő, kézben tartva még 1/200"-nél is beremeg, nem éles.
- ha beltérben, gyenge fénynél nincs lehetőséged letámasztani a gépet, akkor csak stabilizátoros lencsével tudsz éles képeket készíteni (mint a kitlencse, ill. általában az IS jelzésű zoomlencsék). Stabilizált lencsével is érdemes legalább 3 vagy 5 képet csinálni, hogy 1-2 éles legyen.
- még a vaku sem segít a kis 50-esnek gyenge fényviszonyok mellett - ugyanolyan gyenge az eredmény, 10-ből 1-2 éles.

A lényeg: mindenképp legyen egy stabilizált lencséd beltéri kézben készített képekhez.
Egyelőre ennyit, kíváncsi vagyok, mit tudok kihozni ebből a kis prime-ból.
Íme egy kép, melynek az eredetije az alábbi paraméterekkel készült:

File name
IMG_0358.CR2
Camera Model Name
Canon EOS 1000D
Firmware
Firmware Version 1.0.3
Shooting Date/Time
2/13/2009 12:34:03
Tv(Shutter Speed)
1/4000Sec.
Av(Aperture Value)
F2.2
Metering Modes
Evaluative metering
Exposure Compensation
0
ISO Speed
100
Lens
EF50mm f/1.8 II
Focal Length
50.0 mm
Image size
3888 x 2592
Image Quality
RAW
Flash
Off
White Balance
Daylight
AF mode
One-Shot AF
Picture Style
Landscape
Értékelés:
0
0
88
z_andrea (z_andrea@freemail.hu)
(2009/02/13)
mármint én:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
87
Ismeretlen
(2009/02/13)
köszönöm! :D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
86
skovalsky
(2009/02/12)
Igen, ez 400D-vel teljesen kompatibilis!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
85
z_andrea (z_andrea@freemail.hu)
(2009/02/10)
Sziasztok! Ugye 400D-vel teljesen kompatibilis?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
84
Rollah (rollah@freemail.hu)
(2009/02/09)
Szerethető obi. Gyönyörű képet ad. Nekem az AF ritkán megy mellé. Nem USM, mégsem túlzottan lassú. Távoli témáról közelire 0,5-1 másodpercen belül élesít. Akciófotózásra nem alkalmas, de egy gyalogló embert le tud követni. Nem forog el a frontlencse, ezért nem problémás a szűrők használata. 1.8-nál a nem éles részeket nagyon elkeni - ami néha baj, néha nem -, f2,2-f2,8-tól már annyira nem (távolságtól függ), f4 esetében pedig tökéletes. L-es obikhoz viszonyítva is igencsak megállja a helyét. 45cm a közelpontja, ami lehetne egy kicsit kisebb, mert olykor szükség lett volna rá. Rácsattintva egy Kenko 1,5x konvertert, ez a probléma nem áll fenn. Elsőre megijedtem, mert kicsit kotyog, de ez nem ment érezhetően az élesség rovására. A frontlencse előbújik fókuszáláskor, és ez a része a kotyogós. Bár a fókuszgyűrű valóban gagyinak hat, makrózásra is alkalmas. Gyönyörű szép - L-es obikhoz hasonlítható - képet adó objektív nagyon-nagyon olcsón. Egyes tesztek szerint jobb a képe, mint a Canon 50/f1.4 USM-nek (ami kb. 85.000 Ft). USM nincs benne, de ennyiért nem is várhatjuk el. Árához képest a teljesítménye kíváló. A felépítése engem nem zavart eddig, valakit igen. Ritkán használom, de akkor nagyon nagy szükség van a fényerejére és képélességére. Szigorúan ár/érték viszonylatban 8/10, de csakis a felépítése és AF sebessége miatt. Tudom, hogy elcsépelt, de tényleg kötelező darab. Képminőségre 9/10-et adnék. Ha az ár nem lenne mérvadó, akkor egy L-es obihoz mérten 8-9-es a képe, ha egy 50/f1.2 L a 10-es. AF-re USM-hez mérten 6-7-et adnék, ha akciófotóról van szó, és 7-8-at ha álló/lassú témáról, mert a 0,5-1 nem ad alkalmat a pillanat elszalasztására és a hangja sem zavaró.
Értékelés:
0
0
83
mcspro
(2009/01/16)
Lassú af, gyenge minőség. Ezért az árért nagyon elfogadható rajz.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
82
Balage
(2008/12/28)
Köszönöm az infót. már használom is az obit. Objektívsapka volt hozzá. Nekem is a karácsonyfa miatt vissza kellett raknom a kitobit, mert nem volt kedvem kilógni az erkélyen, hogy beleférjen a fa :)
Egyébként az 1.8-as blende elsőrendű bokeh-t ad :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
81
guncsi
(2008/12/27)
van objektiívsapka hozzá, jó kis objektív ez, én vettem a nyáron itt az e-digitálon, semmi problémám a vásárlással, és az objektívval sincs. Ill. egy-van annyira megszerettem és legtöbbször ez van a gépemen-elfelejtem levenni-beltérben szűk nem fért bele a karácsonyfa-de nagyon fa...a!!!!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
80
jobbara.artalmatlan@gmail.com (jobbara.artalmatlan@gmail.com)
(2008/12/22)
Objektív sapka van a csomagjában?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
79
zoli
(2008/12/10)
nagyon jó obi, csak ajánlani tudom , az enyém ugyan most lábadozik, de egy jó darabbal az ember csodákra képes. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
78
kukulec
(2008/12/07)
én csak olyan április óta használom, de elég sűrűn váltogatom a vázamon, és teljesen egyben van.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
77
zozok
(2008/12/07)
OK, de nekem a megbízhatóság többet ér, mint az, hogy pár grammal könnyebb. Mennyire tartós a műanyag, könnyen kopik?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
76
kukulec
(2008/12/06)
igen, különben nem lehetne ilyen könnyű.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
75
zozok
(2008/12/05)
Üdv!
Volna egy kérdésem, ez az obi tényleg műanyag bajonettes?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
74
Ádám
(2008/11/30)
Teljsen meg vagyok vele elégedve, tudtam mit veszek, ismeretem az előnyeit és a hártányait. A képnimőség... szinte csak pozitív vélemyényt hallotam róla, de még igy is felülmulta várakozásaimat. Aki nem szereten sok százezret költeni az tényleg ne habozzon. Én szeretem és pont.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
73
tonline
(2008/10/18)
A minap vásároltam a terméket, hmmm... le a kalappal! A termék csendes működésű, gyorsan fokuszál, gyengébb fénynél is. Lehet hogy kifogtam! Az alapobjektív gyengébb fénynél nehezebben találja meg a célt... teljesen meg vagoyk vele elégedve, 2 napon belül meg is kaptam futárral. A képek tökéletesek, élesek. Csak ajánlani tudom mindenkinek, ennyi pénzért...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
72
Bold
(2008/10/10)
Én is vettem régebben egy ilyen obit. Felépítésre ultra gagyi, műanyag bajonettel (a szokásos Canon produktum (ellentétben a Nikon 1.8-asával, ami sokkal igényesebb) ) és a fókuszmotornak is rusnya egy hangja van. Kevés fényben szenved is. Tájképhez, városnézésnél, beltérben túl szűk, telének sem való, szóval általános használatra tökéletesen alkalmatlan. De fél alakos, vagy egész alakos portrézásra nagyon bevált. Le kell blendézni olyan 2.8-4 körüli értékre és akkor szép éles portrék készülnek vele, szépen elmosott háttérrel. Jól kiegészíti a telémet és a nagylátószögű, kevésbé fényerős obimat.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
71
peti017 (peter666aa@gmail.com)
(2008/09/07)
Sziasztok!

Pár napja vettem egy ilyet, és elég kellemesen csalódtam. Jókat hallottam róla, de nem gondoltam volna, hogy a kitobinál ennyivel jobb képet produkál, és az AF-je ezerszer jobb ahhoz képest is. Persze nem egy L-es obi, de aki ilyen anyagi keretek mellett be tud ejteni egy ilyen kis obit, sűrűn pattintja majd fel a gépvázra az biztos...
Értékelés:
0
0
70
Prófotós
(2008/08/24)
Inkább vegyetek EOS-M42 adaptert, és arra fel lehet rakni valami réi fix obit. pl: pentacon 1.8/50. én ilyet használok, és tökéletes a képminőség.
itt nézétek meg!!!
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
69
Babydoll
(2008/08/23)
Üdv mindenkinek!
Én most szeretnék egy ilyen obit venni és az érdekelne, hogy makrózni használja-e valaki, ha igen, milyen közgyűrűvel, vagy esetleg előtét lencsével-e és milyenek a tapasztalatai. Segítsetek légyszi!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
68
Frigyes
(2008/08/22)
Simongab! senki nem mondta ha ilyen obit, veszel, nem kell más objektiv, ez egy fix, nagy lakásban, udvaron, ahol lehet lépkedni, igen is megfelelő, nekem is régi kit obim van annál sokkal, de sokkal élesebb, szépek a színei. természetesen én is fogok venni más objektíveket, de ezt biztos hogy megtartom, mert a ps-ben nem unsharp maskkal kell kezdenem. Általános célra, tökéletes-mindenkinek ajánlom!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
67
kukulec
(2008/08/20)
az, hogy nem mérted fel az obi tulajdonságait és a te igényeidet, nem feltétlenül az optika hibája. "ilyenkor hiányzik a zoom ja" lol, akkor told a kittel:D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
66
simongab
(2008/08/18)
Én eladtam, mert szerintem semmire sem jó. Jó képe van, meg olcsó , de komoly munkára alkalmatlan, portrénál belegyalogol az ember a modell aurájába, az autofokusz rossz, ráadásul sokszor nincs lehetőség pont 50mm es gyujtótávolsággal fotózni ilyenkor hiányzik a zoom ja és tejfölöspohár anyaga is ijesztő
Értékelés:
Átlagos
0
0
65
matefalaki
(2008/07/30)
Most hozta meg a postás egy órával ezelőtt. Körülbelül 10 képet lőttem vele, de le vagyok nyűgözve. Az előző objektívemhez képest... fúúúúú. Szóval mindenkinek ajánlom!! Iszonyatos képminőség. fúúú No csak ennyit akartam. :-)
Szép fényeket mindenkinek!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
64
Gyuri
(2008/07/28)
A szűrőmenet átmérőjét és a menetemelkedést kell figyelni, ha nem kifejezetten van feltüntetve, hogy ehhez való.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
63
Frigyes
(2008/07/20)
Nincs pénzem szuper objektívekre, ezért vettem a Kit helyett, látószöge megfelel, 10 ből 9 kép éles, míg a KIT-nél 10 ből 2 Ennyi
Értékelés:
Kitűnő
0
0
62
matefalaki
(2008/07/19)
Nagyon szépen köszi :-)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
61
kukulec
(2008/07/17)
én itt vettem hozzá egy hoya polárt 8 ezerért. nekem tetszik amit produkál. egyébként minden szűrőt simán használhatsz vele, és egyszerűen rácsavarod őket az elejére. ennyi.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
60
matefalaki
(2008/07/17)
Én arról szeretnék érdeklődni, hogy erre a lencsére hogyan lehet rávarázsolni egy circular polarszűrőt? Illetve, hogy érdemes-e polárszűrőt tenni rá? Bárki tapasztalatát szívesen fogadom:-)
Előre is köszönöm. Szép fényeket!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
59
Andris
(2008/07/05)
és aki fejre akar lövöldözni, az vegyen ilyet:
Hivatkozás
(135/2.8 EF)
mert ennél már csak a /2L USM nagytestvére jobb
Értékelés:
Kitűnő
0
0
58
Andris
(2008/07/05)
nekem is van ilyen.
egész alakos és féltorzó rotréra használom..
bátran tudom ajánlani mindenkinek, mert 4 felett már penge!!

kipróbáltam Eos3-on(gy.k. filmes váz) és hát arra is nagyon profin rajzolt!!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
57
Krisztián
(2008/06/30)
Bizony 4-es rekesznél elveri az már a 17-70-es Sigmámat is! Az én fix 50-esem AF-je lehet, hogy egy kicsit gyengébben muzsikál az átlagnál, de így is nélkülözhetetlen darab. Az alpobi sohasem helyettesíthet egy fix 1.8-as portréobjektívet, egyébként az apertúra értékeket és az autofókuszt sohasem célszerű a zöldkockán tesztelni :)
Szóval, akinek még nincs ilyen, vegye meg bátran... a legrosszabb, ami megtörténhet, hogy néha kevés fénynél és nagy rekesznél a kézifókuszt kell majd használni. De a képek minősége önmagáért beszél: ez az obi minden hibája és olcsósága ellenére úgy pingál, mint Szinyei Merse Pál!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
56
kukulec
(2008/06/29)
én is pár ezer kép után vagyok vele, és a fókuszával semmi baj nincs. az tény, hogy a szürkületi és késő esti fényeket még a kitobinál is nehezebben tolerálja, na de azért ott a többi sem jeleskedik. az sem elhanyagolható h 4 es rekesztől már csúnyán elveri a kitobimat (igaz a régi), amit akárhová rekeszelhetek. ha gondolod akoss mutathatok pár képet. vele
Értékelés:
Kitűnő
0
0
55
Akossss
(2008/06/28)
Az összes Péter 60-asra cseréli le ezt az obit? :)

Szerintem most, hogy megjött az Obi van Kitobi újabb IS-es verziója, inkább azt vennék, ill vettem is. Ezt ugyen nem próbáltam huzamosabb ideig, csak ott a boltban, mikor megvettem az említett 18-55 IS-t, de tényleg szép képeket kaptam tőle. Viszont ha F4 alatt valóban pontatlan az AF, akkor már inkább adok (adtam) 42-t a 18-55-ért, ami 3,5-től indul, és már ott is pontos. Régi kitobi arra jó, hogy legyen valami a gépen, mert ugye objektív nélkül nem lehet fényképezni. Buliban szoktam főleg fotózni eddig, arra épphogy jóvolt, de most szeretnék "dolgozni" is a 400D-vel, így szükségem volt valamire, ami éles képeket is tud alkotni, és arra esett a választás. Nem bántam meg eddig.

Ezen az obin is gondolkodtam nagyon, mert tényleg vicc ez az ár érte, de a boltbani próbán nem láttam hogy főkuszál 1.8-on, mert ugye ott a fények kb 5.6-ot produkáltak, de azon meggyőzött. Hmm. Még töröm rajta a fejem...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
54
Krisztián
(2008/06/12)
Néhány ezer fotó után azt kell, hogy mondjam ez egy remek odi, de az autofókusz f.4.5-ig totál megbízhatatlan. Ha van hirtelen egy százasod ilyen hobbira, végy 1.4-est, de ha nincs, ez a legjobb választás! Tűéles képek 5.6 és 7.1 körül, de ennél kisebb rekesznél a megbízhatatlan autofókuszra készüljetek föl! Jó fényeket!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
53
Ákos
(2008/06/01)
Az én példányomon az autofókusz tökéletesen működik, még rosszabb fényviszonyok között is. Brilliáns képeket lehet vele készíteni. Kezdésnek szerintem nagyon jó választás.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
52
szintén Péter :D
(2008/05/31)
énis azért adtam el mert vettem egy EF-S 60 macrót amit nem bántam meg! Portréra még jobb gyorsabb az usmnek köszönhetően és mindig ott van bónuszként az 1:1-es leképzés! Ez az obi ha oké a fókusz akkor szuper képet ad! f5.6 tól nincs különbség 50 f1.8 ill 60f2.8 között! De ennyi pénzért nagyon megéri!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
51
Péter
(2008/05/30)
Nekem volt ilyen. Mikor erre volt csak pénzem, elvoltam vele. A képminősége jó, de az AF elég pontatlan, pláne ha kicsit is kevesebb a fény az ideálistól. Néha frászt kaptam tőle. Úgy vettem észre, hogy normál fényviszonyok közt még a kitobi is pontosabban fókuszált. Ennyi pénzért persze jó, de én nem bántam meg, hogy eladtam, és most van egy EF-S 60/2.8 macro obim.
Értékelés:
0
0
50
on
(2008/05/10)
off te vagy 1 snob vagy aki unatkozik vagy csak 1 gyökér! 350D jó gép még mindig és ez az optika is!
Nagyonamatőr vidd vissza ha valóban így van! 3 nap csere!
ár érték legjobb obija! Másik vélemény itt

Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
49
nagyonamator
(2008/05/09)
Megvettem, elé és mögé fokuszál, de a kép kontrasztja, rajzolata jobb, és a fényereje gyengébb fényviszonyok között, manuál fokuszal jó.
Értékelés:
0
0
48
off
(2008/05/07)
kukulec....

"bandzsításhoz meg annyit, hogy ilyen baromságot rég hallottam"

talán mert koca "fotós" vagy aki ballagására kapott egy 350D-t és mellé egy 50 f1,8-at LOL
Értékelés:
Kitűnő
0
0
47
Bigcupcurry
(2008/04/26)
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
46
kukulec
(2008/04/21)
szerintem aki idejön baromira nem kíváncsi a sok szám-fetisiszta pixel-vadász emberkék véleményére. könyörgöm 25 ezer Ft. ki az a hülye aki szerint jobb, mint egy 200 ezres L-es portré obi? de nem is erről van szó. hanem h az árához képest gyönyörű képeket tudok vele csinálni, és akárki akárhogy fikázza, kedves olvasó aki tanakodsz h vegyél-e ilyet ne gondolkozz sokat, igen vegyél! nekem egy problémám van vele, hogy az autofókusz még a kitobinál is rosszabb. de még így is nagyon jó, a képe pedig tényleg szuper, ilyen látványt ennek az árnak a többszöröséért szoktak produkálni más optikák. a bandzsításhoz meg annyit, hogy ilyen baromságot rég hallottam, én elég sokat használom, és abszolút nem tapasztalom. tudomásul veszem h mindig van vki, aki leszól hozzánk földi halandókhoz, hogy mind hülyék vagyunk, és ő a legjobb.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
45
.
(2008/04/20)
Az obi amiről szó van a canon kinálatában ár érték arányban nagyon jónak számít! 2.8 tól használható képe van de igazából 4 ill 5.6 rekeszen éri el a maximumot! 50 f1.4 kb 4x ár nem takar 4x minőségjavulást! Nekem csalódás volt! FF vázon ezt ez obit használom egész alakosnak! Továbbra is fenntartom h nyugottan portrézzanak ezzel az obival!Valamivel el kell kezdeniük és nem 135Lobival kell azt! de croppos vázra még 100 macrót ajánlom ami méltán megérdemelné az L betűt ezzel a kis műanyag ... eütt ami a képminőséget illeti!! Nem kell, nem muszály drága cuccokat venni!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
44
Ferenc
(2008/04/20)
Mielőtt teljesen szét lenne offolva az üveg értékelése, amit egyébként úgyis ki fognak törölni bizonyos idő múlva. Azért abban unonak igaza van, hogy 50mm-el ha tudod használni ha nem, arcportrézni lehet ugyan, de nem lesz soha olyan a kép, még ha nem is néz a modell a kamerába mintha egy ~135 portréobi lenne fenn. És bizony ~ 200mm körül lövik az olyan portrékat ahol a képet viszonylag messzebbről nézi az ember tipikusan címlap, plakát stb. tehát az igazán szép, profi, mutatós, képeket. Mellportréra, nem kommersz kompozícióra, már az 50mm is szépen használható. De viszatérve, hogy miért portréznak az emberek 50 f1,8-al azt kell, hogy mondjam azért mert nem tehetik meg a nagy fényerejű, kis mélységélességű, hosszabb gyújtótávolságú üvegek megvásárlását. Tehát nincs alkalmasabb obijuk a téma megfotózására. Vagy ha mégis akkor vagy nem ért hozzá vagy valamilyen egyéb ok pl. helyhiány miatt nem lehet nagyobb gyutávon fotózni. Nem azért mert az 50 F1,8 a világ legjobb portréobija. Egyébként ehhez nem kell könyvet írni ezek már mind le vannak írva
pl ebben a könyvben
Hivatkozás

john freeman
A portré

De bármelyik igényesebb kiadványban
Értékelés:
Átlagos
0
0
43
.
(2008/04/18)
szerinted miért portréznak az emberek 50mm obival?!
Mindenki bolond! Alkalmas rá csak tudni kell használni! mind croppos vázon mind FF jól használható! Miért kéne a kamerába néznie pff!!! Akkor portrézzál 300mm es telével és ha bandzsa a modell az már más tészta! sok buta fotós nem ért hozzá lényeg h itt vagy nekünk és te megmondod :D Puszi
Értékelés:
Kitűnő
0
0
42
.
(2008/04/18)
uno szerintem írjál 1 könyvet a fotózásról olyan okos vagy!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
41
Bigcupcurry
(2008/04/17)
Bocs!
Nem akartam tiszteletlen lenni!
Persze igazad van,de a kérdés még mindig adott , mármint a "katasztrófális" témakör nekem sem világos!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
40
akoskiss
(2008/04/17)
Bigcupcurry: a lány nem bandzsa. ;)
Amúgy szerintem ilyen szempontból nem az a fontos, hogy én mit látok jónak, mert egy tapasztaltabb fotós simán meglát olyan hibát a képben, amit én nem. Nyitott vagyok a tanulásra, csak ezzel a problémával még nem szembesültem, ezért fogadtam kétkedéssel. És bocsi, hogy szétoffolom az értékelést.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
39
Bigcupcurry
(2008/04/17)
Gyerekek!
Mi van ha a lány eleve bandzsa?
Én egyébként egy valamit alaposan megtanultam(persze nem a technokrata tesztoldal fenoménoktól)!
Mégpedig azt hogy nincs rossz objektív meg jó objektív meg ennyi százalékos párna ,meg amannyi százalékos hordó torzítás, mert kötve hiszem hogy ez lenne a lényeg! Mindenféle felszerelés jó valamilyen fotós szituációra!
Nincs kidobott cucc és ótvar felszerelés,mert néha az hozza a legjobb eredményt!
Ha akoskiss -nek tetszik amit lát akkor neki megérte és igaza van!
Konkrétan ennyi pénzért meg hülyeség nem kipróbálni!
Tehát én is így teszek!
Üdvözlet.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
38
akoskiss
(2008/04/17)
Őszintén megmondom, most vetődött fel először ez a probléma, pedig több (amatőr)fotóstárs is használja portrézásra. Ha nagyon akarom bele tudom látni a bandzsítást, bár eddig nekem nem tűnt fel. A "katasztrófális" dolgot kifejthetnéd, hátha tanulunk belőle mindanyian.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
37
uno
(2008/04/16)
Ákos, javaslom a szakirányban való bővebb ismeretfejlesztést, könyvek, folyóiratok, esetleg egy iskola elvégzését. A mellportré már belefér APS-C-n az 50mm-be. De a lánynál katasztófálisan előjönnek a gyt. ból eredő problémák.
Értékelés:
Használhatatlan
0
0
36
akoskiss
(2008/04/16)
Már ne haragudj, de nem értek veled egyet. Milyen torzításra gondolsz? APS-C-n az 50mm nagyjából a full frame 85mm-nek felel meg, ami tipikusan portéra használt gyújtótávolság. Én portréztam ezzel az obival (sőt leginkább ezt használom erre a célra) és elég jó képeket sikerült lőni vele (perzse ahhoz képest, hogy amatőr vagyok). A bandzsítás, amit mondasz, számomra teljesen érthetetlen.

Ezek pl. ezzel készültek (az egyiken van egy-két igénytelen ps hiba, de most nem ez a lényeg):
Hivatkozás
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
35
?n?
(2008/04/15)
Ha mindenképpen azt akarjuk elérni, hogy full bandzsítson a modellünk akkor lehet APS-C-n 50mm en portrézni LOL !!! Nem csak a torzítás miatt nem lehet 50mm-en portrézni hanem mert egyszerűen nem tud rendesen a kamerába nézni a modell úgy fog kinézni mintha az orra hegyét bámulná. Szóval nem low-cost portréobi. hanem high looser...
Értékelés:
Rossz
0
0
34
akoskiss
(2008/04/14)
Jancsi: szerintem ezt nem azok veszik, akiknek egy készletnyi L-es obi van a táskájukban :) Croppos vázra amúgy low cost portréobinak tökéletes.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
33
Jancsi
(2008/04/14)
Igazából ez egy olyan mindent, de mégis semmit objektív. 1 hete van nálam, kitobiként kaptam az 5D-hez . Igazából nem nagyon tudom mire használni. Esküvőn portréra, beállított képekre mindíg a 70-200 van fenn vagy a 135 f2.0. A 30D-n meg vagy a 17-40 vagy a 24-70. Lehet, hogy jól rajzol, de ezzel az 50mm el szerintem egy teljesen haszontalan üveg. Pláne ha mellette van egy jól rajzoló zoomunk.
Értékelés:
Rossz
0
0
32
urimuri
(2008/03/28)
Azoknak, akik ratertek a Canon digitalis tukoreflexes gepekre: alapobi. Dobbenet mit tud. Mondjuk egy 400d-hez, ha kitben veszed, akkor alapbol kell egy ilyen, hogy tudja az ember mire is kepes -, marmint a gep. Ehhez meg bepasszol az 55-250-es IS obi es a 430-as Speedlight. Na innentol lehet okulni.... Aztan akkor is az L-es obik gyoznek;-) Mondjuk 24-70L, 70-200L, persze minimum 2.8-as fenyerovel. Az L-es obik elotti resz kb. 330e-nel megall, de az igazi buli utana indul, de ott fugg milyen ugyes vagy a beszerzesnel. Persze azt se feledjuk, hogy koszorukore ne ultessunk kiralyfit, es maris benne vagyunk a mokuskerekben... Szal gatyat felkotni. Ez az obi kivaloan alkalmas arra, hogy "ovatosan" erzelkeltesse azt az emberekkel: egy szimpla obicsere a gepen nem olyan veszes -annak tukreben -, hogy micsoda kepeket kaphatunk ennek fejeben:-)) (Nagylatoszoget es macro-t, stb-t eddig szamra se vettem, pedig azok aztan...;-) Nekem ezzel az obival sikerult a legjobb kepeket keszitenem. Szal csokoltatom!:-)
Egyet azert ne feledjunk: Nem veletlenul mondjak azt, hogy egy profi fotos kezeben rosszabb minosegu geppel is allat kepeket lehet csinalni.

Ez egy szakma (hobbi?): idot kell ra forditani, olvasni, kepeket nezni, elemezni, hajnalban felkelni, stb. Nekem tetszik!:-)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
31
Terminus_
(2008/03/16)
Elég régóta van nálam ez az obi és kezdek beleszeretni. :) APS-C-re portréhoz szerintem nagyon jó. Mostanában mûtermihez közeli fényviszonyok közepette használom és azt kell mondjam, hogy végzi a dolgát rendesen. Kedvcsinálóként itt van pár kép, ami ezzel készült : Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
30
Baggio
(2008/03/04)
Terminus_-nak + többieknek:
Ne vezessétek félre a laikusokat azzal, hogy gyenge fényben lassú az AF, ez minden obiról elmondható...
Ha egy 1.8-as obi nehezen talál fokuszt egy 1.4 se megváltás, és egy 2.8 (de inkább 4) usm van még olyan gyors mint 1.8 talán akkor. Nekem is van 17-70 sigmám gyenge fényben hát igen nehezen boldogul az 1.8-hoz képest (2.8-4.5 induloval nem usm/hsm motorral).
még 1 gondolat: a fixek "pont azért" nagy fényerejûek, hogy mire elér az ember olyan rekesznyiláshoz ahol dolgoznia kell, ott már lerekeszelt és szép képet adjon (pl F4 portré), a nyitott blende csak plussz "szolgáltatás" extrém helyzetere.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
29
Terminus_
(2008/02/21)
2 hét tesztelés alatt megszerettem. Azt hiszem könnyû kiismerni és ha már tudjuk mire képes, igazán jó képeket lehet vele készíteni. APS-C szenzormérettel egész jól használható portrékhoz. Kevés fényben továbbra sem ajánlom, fõleg az AF miatt, viszont ha nem akarjuk gyenge fényviszonyok közt használni, akkor elég nyerõ választás lehet. Bár mûanyag és nem éppen minõségi hatású, a képminõség mindezt könnyen feledteti.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
28
Peti
(2008/02/15)
Én 350D vel használom és képminõségben veri a kit obit /plankadam/ ! Közgyûrû sorral szoktam még használni macrora! Vedd meg nyugodtan de nem 50 mm lesz APS-C sensor miatt 80mm!
ár érték-be a legjobb obi eltekintve h tényleg gagyi hatást kellt de optikailag nagyon szuper!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
27
plankadam
(2008/02/12)
A 18-55ös kit obinál jelentõsen jobb képminõséget produkál 350d-vel? Én leginkább portrézásra használnám. Arra megfelel?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
26
Terminus_
(2008/02/10)
Jelenleg van nálam kölcsönben egy ilyen objektív és az igazság az, hogy bár olcsó, nem biztos hogy vennék magamnak ilyet. Hiába az 1.8-as fényerõ, ha gyenge fényben az AF miatt lemaradsz egy frankó képrõl. Ha meg nagy fényben fotózol, akkor meg az esetek döntõ többségében 8-11 körüli blendét használ az ember. Sok alap zoom 50mm-en 8-11 blende körül gyönyörû képet rajzol (nekem egy Sigma 17-70 van és nagyon jó képe van), így emiatt nem adnék érte pénzt. Ami tetszik benne az az 1.8-on levõ nagyon kicsi mélységélesség, amivel különleges hatású képek készíthetõek (kis fénynél meg ha kénytelen vagy ezt használni, akár hátrány is lehet, fõleg, ha a focust nem találtad el). Szóval, akkor már inkább venném az 1.4-est, még ha többször ennyibe kerül is. Végülis objektívet nem vesz az ember minden hónapban és amúgy is értékálló dologról van szó.
Értékelés:
Átlagos
0
0
25
lostsoul1979 (lostsoul1979@gmail.com)
(2008/02/03)
Én életem elsõ fizetésébõl vettem meg ezt az obit 350 D-n használom. Már alapból szép színeket produkál, megfelelõ fehéregyensúly állítással viszont tényleg csodálatos. Bár az 1.8-nak nem sok értelmét látom, ha úgyis vissza kell blendézni mert 2.5 alatt még nem sikerült éles képet csinálnom vele. Lehet, hogy én vagyok béna? Az AF elég gyors, és pontos bár ha nem talál fókuszt akkor borzasztó kávédaráló hangja van. A vaku távolságmérõje nagyban segíti a fókuszálást. Mindenesetre, én modell, és tárgyfotózásra használtam eddig, kíváncsi leszek, hogy a nyári koncerteken megállja-e a helyét...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
24
meszipeti (meszipeti_@freemail.hu)
(2008/01/27)
Mindenképp érdemes megvenni ezt az obit! Kötelezõ darab :D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
23
jebiga (gaborfabian13@freemail.hu)
(2008/01/18)
Lenne egy kérdésem. Nekem van egy 17-85 IS USM-em, és azt szeretném tudni, hogy érdemes -e ezt az obit megvenni mellé?
Köszönöm a segítséget elõre is.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
22
skowa
(2008/01/15)
Van egy EF 50mm f/2.5 macro -m azon gondolkodom érdemes-e ezt megvásárolni mellé?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
21
ÁDám
(2007/12/22)
van hozzá objektívsapka???? remélem illyet hoz a Jézuska :P
Értékelés:
Kitűnő
0
0
20
Artúr
(2007/12/18)
Corrino-nak (meg mindenki másnak, akit érdekel) ! A Hivatkozás
címen látható, hogy - mint Baggio írja - f/4-tõl képalkotása gyakorlatilag tökéletes.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
19
Baggio
(2007/12/15)
Én 400D-vel használom, az 1.6x miatt alkalmas portrézni (F2.8-tól már éles, de portréhoz ugyis jobb a F4 és F5.6 itt tényleg nagyon éles)

AF tényleg kicsit pontatlan, de lassú munkáknál ez nem annyira fontos, mert körültekintõbb az ember.

Makróra is használgattam már, nagyobb virágok pl manual fókusszal szép képeket lehet lõni vele.

Összeségében KIVÁLÓ ár/érték arányt képvisel. Sztem aki 1x kipróbál egy ilyet hamar beszerez magának egy példányt, akinek meg van nem adaja ki a keze közül többet! :D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
18
corrino
(2007/12/11)
s hol olvastad az a tesztet?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
17
Artúr
(2007/12/10)
Na emberek ! Most olvastam tesztet a Canon összes 50 mm-es obijáról (4 db. van). Megdöbbentõ módon optikailag ez, vagyis az f/1,8 EF II a legjobb. Még a 360e ft-os L-est is megalázta sorfelbontásban. Tehát lehet, hogy gagyisztikus, de a lencséi baromi jók. Valszeg én is veszek egyet...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
16
saskakas (gal_roland@yahoo.com)
(2007/02/28)
Sziasztok! Én bátran ajánlom mindenkinek! Tû éles képeket lehet lõni vele. Igaz, az AF nem mindig pontos, de manuális fókusszal használva nagyon szuper! Remek ár-érték arány!
Értékelés:
Átlagos
0
0
15
Dropi
(2007/02/01)
Én leginkább koncerteket szoktam fotózni vele, arra hibátlan, ráadásul én nem tapasztalom, hogy nehezen fókuszálna. Aki kíváncsi a képekra annak: Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
14
mpether@freemail.hu (mpether@freemail.hu)
(2007/01/16)
Sziasztok!
Most vettem én is.Az árához képest nagyon jó képet készít,egy kicsit tényleg hangos(de a hangot úgy sem veszi fel)jnagyon jó makróhoz és kipróbáltam makróközgyûrûvel is,úgy is elég jó.A napellenzõ simán ráment (érdekes megoldás hogy elõszõr a hozzátartozó fémgyûrûre kel felhelyezni és úgy az obira)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
13
KISS JÁNOS
(2007/01/12)
ÉN MOST RENDELTEM AZ EXTRÉMTÕL, MEG IS KAPTAM ÉS ELMONDHATOM, HOGY A KITOBIT SZÓ SZERINT KÉPÉLESSÉGBEN ÉS MINÕSÉGBEN LEVERI. ÉG ÉS FÖLD KÜLÖNBSÉG A KETTÕ. AZ AF NÉHA VALÓBAN PONTATLAN, DE AKINEK JÓ A SZEME AZ MANUÁLBAN JÓL FOGJA HASZNÁLNI, NA MEG EGY KICSIT TALÁN HANGOS MÜKÖDÉSÜ. EGYÉBKÉNT NEKEM PONT KÖZELI TÉMÁKNÁL PONTOSABB AZ AF. AZ ENYÉM IS MALAYSIAI GYÁRTÁSU ÉS JÓL MÜKSZIK HÁL ISTENNEK
Értékelés:
Kitűnő
0
0
12
lataki
(2006/11/23)
Sziasztok!
Kb 1 hete vettem, s nagyon meg vagyok vele elégedve. Pazar asztrofotót csináltam vele, igaz kicsit bemozdult.
Remek ár-érték arány!!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
11
CanonUser
(2006/11/06)
Nagyon jó kis obi. A kitobit még nem is használtam a 400D-hez... Persze próbát lõttem vele, de azóta a polcon pihen.
Viszont ez a kis 50/1,8 -as fix nagyon jól használható. Gyors, kellemes, könnyû. Szerintem kötelezõ vétel.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
10
Bodza
(2006/07/19)
Sziasztok, én is meg vagyok vele elégedve,viszont most rendeltem hozzá egy ES-62 napellenzõt és nem tudom felrakni, valami miatt nem passzol.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
9
Berek Roland (rollah@freemail.hu)
(2006/05/24)
Gyönyörû, éles képeket készít. Remek a fényereje, csak osztani tudom a véleményt, hogy ez mennyire hasznos, mind gyenge fénynél, mind makrónál. Kicsit lassú, és néha (sötétben) melléfókuszál, de általában portré vagy makroobiként használom, és gyakran kézzel élesítek. Nekem nincs gond az AF/MF kapcsolóval. Remek ár/érték arány.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
8
Canon
(2006/05/22)
Megjött.
Szép, kimondottan jó obi, bár még csak pár órás, de szép.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
7
Canon
(2006/04/28)
Gergõ

Annyit tudok, hogy sokkal jobb a képe, sokkal élesebb, de FIX.
Én is most tervezek ilyet venni.
www.photozone.de
Értékelés:
Kitűnő
0
0
6
Gergõ
(2006/04/28)
Azt szeretném kérdezni, hogy észrevehetõ különbség van-e az EFS 18-55 és e között az obi között. 350D-hez használnám. Esetleg ha tudnátok küldeni linket ahol nyers fotó van fönt ezzel az obival, vagy ha küldene valaki ilyet a hajasgergo@yahoo.com -ra azt nagyon megköszönném!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
5
Zsolt
(2006/04/16)
+Szépen rajzol f1.8-nál is
+Könnyû
+Olcsó
+36mm közgyûrûvel jó kis makró obi lesz belõle, a nagyítás ~1:1.1
-MF-bõl AF-be kapcsoláskor nekem is akad vele gond, nem megy át teljesen a kapcsoló, ilyenkor kézzel egy kicsit meg kell piszkálni a gyûrût és máris beugrik.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
4
blue
(2006/01/31)
-Szépen rajzol,ha pontosan talál, néha kicsit lassú, többször mellélõ, /persze ennek oka van/, viszont olcsó, de mégis "szép" képek készíthetõk vele!
-Én egy renitens példányt fogtam ki, MF után AF-be kapcsolva nem fókuszál, feléledése esetleges, /õ Malaysiában született/. Ennek ellenére megkedveltem, várom a cserepéldányt, hibátlan példányait jó szívvel javaslom azoknak, akik kevés pézzel igényesebb képeket szeretnének készíteni!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
3
Petyor
(2005/12/19)
Az objekív nagyon szép képeket csinál. Viszont ami nagyon zavaró, hogy lassú és sokszor pontatlan az AF. Az obi felépítése is kicsit igénytelen. Az árához mérten viszont jó. Én most fogom eladni, és inkább megveszem az USM-es, 1.4-es, mégjobb képminõségú, robosztusabb felépítésû verziót.
Értékelés:
Átlagos
0
0
2
Bánfalvy Zoltán
(2005/12/14)
Nagy fényerejû, könnyû objektív. Elég egyszerû konstrukció, a mûanyag ház kissé igénymentes, de optikailag nagyon jó, még f1.8-nál is, ekkor a nagyon kis DOF miatt érdekes hatású képek készíthetõk. A kis DOF miatt közeli nehezebb témáknál könnyebben lõ mellé az AF, erre oda kell figyelni. Beltérben portrézni ideális, én ezért vettem elsõsorban
Értékelés:
Kitűnő
0
0
1
Szurdi Tamás
(2005/11/16)
Kicsi, könnyû, nagy fényerejû és olcsó.
Nem USM motoros, mégis meglepõen gyors.
Megvásárlását mindenkinek javaslom.
Értékelés:
Kitűnő
0
0

Hama Cirkulár Polár szűrő 52mm
  • Kiszûri a visszaverõdõ fényt
  • Kontrasztosabbá teszi a képeket
6.890 Ft
Hama UV szűrő 52mm
  • UV szûrõ
  • Megszûri a káros UV sugarakat
  • Védi az objektív frontlencséjét
2.590 Ft
Kenko cirkulár polár Digital szűrő 52mm
  • Kiszűri a visszaverődő fényt
  • Kontrasztosabbá teszi a képeket
  • Tájkép fényképezéshez ideális
8.190 Ft
Kenko UV Digital szűrő 52mm
  • Védi az objektívet
  • Kiszűri az UV sugarakat
  • 52mm szűrőméret
3.490 Ft
Cokin 52mm/0,75 P gyűrű
  • Adaptergyűrű Cokin P szűrőtartóhoz
  • 52 mm-es szűrőméretű objektívekhez
2.990 Ft
Nikon LC-52 objektívsapka, 52mm
  • 52mm-es szűrőmérethez
  • Védi az objektív frontlencséjét
1.990 Ft
Hoya Szürkeszűrő NDX 4 HMC 52mm szűrő
  • Semleges szürke szûrõ
  • Hosszabb expozíciós idõk
7.490 Ft
Dörr 52mm zsinóros objektívsapka
  • 52mm-es szűrőmérethez
  • Védi az objektív frontlencséjét
  • A gép nyakpántjához rögzíthető
1.390 Ft
Canon E-52 objektívsapka, 52mm
  • 52mm-es szűrőmérethez
  • Védi az objektív frontlencséjét
1.790 Ft
Lensbaby Muse Plastic Canon EF
  • Különleges effekt hozható létre
  • Canon DSLR készülékekhez
  • Műanyag optika
30.900 Ft
Utoljára megtekintett termékek