A kosár üres.
Üdvözöljük! Jelentkezzen be vagy regisztráljon.
  • Főoldal

 
Canon 70-200/F4 USM EF-L objektív
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
Utánvétes megrendelés esetén a rendelését díjtalanul kiszállítjuk Önhöz!
TERMÉK ELÉRHETŐSÉG
Raktáron
Kiszállítás
3 munkanap
Erzsébet krt.
3 munkanap
Mammut I.
2 munkanap
Móricz
3 munkanap
Pólus
átvehető
Sugár
2 munkanap
Debrecen
átvehető
Győr
4 munkanap
Kecskemét
3 munkanap
Miskolc
átvehető
Pécs
átvehető
Szeged
átvehető
Székesfehérvár
átvehető
Partner pont
4 munkanap

Canon 70-200/F4 USM EF-L objektív

Cikkszám: 3032
  • Professzionális telezoom
  • Csendes USM motor
  • 67mm-es szűrőméret

Fogyasztói ár:
164.900 Ft

(566.18 €)
Kosárba
Online hitel információ
Küldje el ismerősének

Objektív tisztításhoz ajánljuk:


Canon 70-200/F4.0 USM EF-L

Ez a telefotó zoom objektív kitűnően megfelel a profi és az amatőr felhasználók elvárásainak. Egy mesterséges, kristály fluorit lencse és két UV lencse található az objektívben, ami megszünteti a másodlagos spektrumot, ami sok esetben a telefotó objektívek Achilles ínja. Az objektívvel nagyfelbontású és éles kontrasztú képeket készíthet. A legkisebb fókusztávolság 1,2m ami mellett 0,21x nagyítás érhető el. Az USM gyűrű és a belső fókuszrendszer lehetővé teszi a gyors és csendes fókuszálást. Az objektív használata mellett teljes idejű manuális fókusz érhető el. Az objektívhez használható az EF 1.4X vagy az EF 2X extender, valamint a Ring Tripod Mount A (állvány gyűrű).

Mintafotó

  • Látószögek: - horizontális: 29°-10° - vertikális: 19°30'-7° - diagonális: 34°-12°
  • Felépítés: 16 lencsetag/13 csoport
  • Legkisebb rekesznyílás: 32
  • Közelpont: 1.2 m
  • Max nagyítás: 0.21
  • Szürõmenet: 67 mm
  • Méretek mm-ben (átmérõ/hossz): 76 x 172
  • Tömeg (gramm): 705
  • Fényellenzõ: ET-74

    Felépítés

Specifikációs adatok
GyártóCanon
Gyújtótávolság70-200 mm
KompatibilitásNincs adat
Felépítés16 lencsetag/13 csoport
Filter méret67 mm
Apertura tartomány4.0 - 32
Minimum fókusz távolság1.2 m
Nagyítás0.21
Látószöghorizontális: 29°-10°, vertikális: 19°30'-7°, diagonális: 34°-12°
Hossz172 mm
Átmérõ76 mm
Súly705 gramm
Garancia1 év

Vásárlói értékelés
A biztonságos hozzászólás érdekében kérjük jelentkezzen be. Amennyiben még nem regisztrált ügyfelünk, kérjük regisztráljon!
Értékelések a(z) Canon 70-200/F4 USM EF-L objektív termékhez
202 felhasználó átlagos értékelése
Ossza meg másokkal is ezt a terméket:
Hozzáadás az iWiW-hez
Hozzáadás a Facebook-hoz
Hozzáadás a Twitter-hez
Hozzáadás a MySpace-hez
Hozzáadás a Startlap-hoz
Hozzáadás a Google Könyvjelzőkhöz
Szavazatok száma:
Értékelés:
195 (97%)
5
3 (1%)
4
3 (1%)
3
(0%)
2
1 (0%)
1
176
Elemér
(2011/09/21)
Ami tetszik: tökéletes minőség, hozzá csomagolt napvédő és bőrtok
Igazából L-es széria vásárlása épp arról szól, hogy azt kapjuk, amire vágyunk.
Megnyugtatóan adja a minőséget, nagyon elégedett vagyok. A vonalél képkivágásokban is fantasztikus. Az USM alkalmazkodás nagyon gyors, még 10x LiveView nézetben is.
Az 1.2m közelpont és képstab hiánya miatt lehetne kötözködni, de mindkettőre van más megoldás.
A 2.8 testvért nem tudtam megfizetni, de ezzel is teljesen elégedett vagyok.
Maradjon a jövőre is valami álom:-) Addig ezzel ébredek. Ez sem utolsó:-)

Köszönöm Extreme Digital, a tanácsadás és szállítás tökéletes volt, de Önöknél nem is izgultam. Bíztam benne hogy 2011-ben az effajta bizalom nem egy közhely.
Értékelés:
0
0
175
pj
(2011/08/08)
Tegnap tízezerrel olcsóbb volt... hmm...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
174
Gábor
(2011/08/04)
Joe!

A doboz tartalmazza az objektívet, bajonett-sapkát, Canon Ultrasonic feliratú objektívsapkát, Canon ET-74 napellenzőt és egy Canon LP1224 puha bőr(!) tokot/szütyőt.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
173
totoati
(2011/08/01)
Sziasztok!
Akinek van ilyen irányú tapasztalata attól kérdezem, hogy a fenti obival szemben a sigma 70-200 f/2,8 EX DG HSMII mennyire jó választás? A két obi között vacilálok, és a sigma a f/2,8 és a kedvező ára /175.000/ miatt csábító még akkor is ha majdnem dupla olyan nehéz:) Megéri a canon f/4 ill. a gyengébb fényerő, mint a sigma? Leginkább portré és rendezvényfotózásra használnám.
Köszi a válaszokat!
Értékelés:
0
0
172
joe
(2011/07/23)
A csomagoknál szerepel az objektív sapka az azért van mert nem jár hozzá alapból..?
Értékelés:
0
0
171
Ben
(2011/06/26)
Tisztelt Tamás!

Engedje meg, hogy leírjam Önnek tapasztalataimat.
Régóta fotózom, szerencsére elég stabil kezem van, és nem volt problémám az IS hiányából kifolyólag normál körülmények között.
Sötétben persze megnehezíti az ember életét, ilyenkor előnyös a tágabb rekesz, illetve nagyobb ISO érzékenység beállítása a kívánt hatás elérése érdekében, természetesen az érzékenység felturbózásával a zaj is arányosan nőni fog.

Több lehetőség nagyon nem kínálkozik fel, hiszen általában a reciprokszabály érvényes a gyújtótávolság és a leghosszabb megtartható záridő között. Ha Ön is szerencsés kezekkel bír, ez természetesen redukálható.

Remélem segítettem, üdvözlettel: Ben
Értékelés:
Kitűnő
0
0
170
nagygabor0815 (nagyg0815@freemail.hu)
(2011/05/08)
Én már több, mint egy éve használom, és nagyon elégedett vagyok vele. Ha lehet viszonyításként mondani, a legzordabb körülmények között bizonyít folyamatosan: hokimeccsek. Kevés fény, sok-sok fehér, nagyon gyorsan mozgó téma. Ilyen körülmények között az 1.8-as fényerő, és a Sigma HSM-OS kombinációja is teljesen tehetetlen volt, míg ez az obi sosem tévesztett fókuszt és nagyon gyorsan és megbízhatóan teljesített. A színei mindig rendben vannak, de a képességeihez egy haladó vázra van szükség 40, 50, 60, 7D ..stb.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
169
Tamás
(2011/04/17)
Sziasztok!

Obi vásárláson gondolkozom, és én is mint a kommentekből olvasom, h oly sokan ez és a 70-300 IS USM között gondolkozom.
Rengetegen írtátok, hogy ez ezerszer jobb mint a fentebb említett. De nekem főleg rendezvényfotóra kellene (nappali és éjszakai koncertek, kisebb sportrendezvények, ahova ez a zoom bőven elég, illetve nagyobb, általában rossz megvilágítású termekbe való fotózásra). Értelem szerűen ezeken a helyeken lehetetlen az állvány használata, ugyanakkor az IS-es változat nem fér bele a keretbe.
Esetleg valaki tudna egy példát mondani, hogy milyen beállítás különbségekkel jár ennek és az IS-es párjának a kézből való használata az ugyanolyan eredmény érdekében?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
168
Zsolt
(2011/04/04)
Az objektív jó darab, de ez az ár mitől akciós? még a canon márkapoltban is vagy 10-15ezerrel olcsóbb, ami ugye fordítva szokott lenni, hogy ne legyenek konkurencia a kisboltoknak, szal ez az ár hogy jött mégis? idi*ták..
Értékelés:
0
0
167
leoaprofi (leoaprofi@hotmail.com)
(2011/01/19)
- nem törvényszerű, hogy tavaszra leesik az ára 140 ezerre (ld. XXXXXX hozzászólása), én pl. egy éve még 149 ezerért vettem egy 500D-re ugyanitt
- nem csalódtam benne, pontosan azt nyújtja, amit a hivatalos adatok sejtetnek, egyébként a kétkedőknek: az "L" pontosan ezt jelenti :)
- nem volt pénzem az IS-re (azt hiszem 130 ezer plusz volt), de nem bántam meg, egyrészt sokkal könnyebb, másrészt ahogy Zoli is írta, egy monopod sokmindent korrigál
- nekem csak hobbim a fotózás, de profi ismerőseim a könnyebb súly miatt is sokszor jobban kedvelik pl. a 2.8 IS-hez képest (pedig az egy álom, de állvány nélkül nem árt kondizni hozzá)
- konklúzió: tény, hogy ennyiért több hasonló, stabis obi kapható, én is sokat tipródtam, de a teljesítménye azóta sokszor bizonyított. Hozzá kell tennem, ezt egy IS-es 17-70mm f2.8-4 egészíti ki...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
166
Zoli
(2011/01/04)
Tájképre a széles objektivek a jobbak. Portréra nagyon jó, ha meg van fény, akkor autóra is, mert gyors a fókusza. Szerezz be egy monopodot és nem is kell stabi.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
165
kekrozsavirag (kekrozsavirag@freemail.hu)
(2011/01/04)
Helló Mindenkinek!

A segítségeteket kérném:500D-vel fotózgatok kb. 3-4 hónapja,s objektívet szeretnék vásárolni,méghozzá a fent látottat.
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:kézböl fotózok,föként autóversenyt,portrét,és tájképet s állvány nélkül mennyire fogom megszenvedni a stabi hiányát,érdemes igy befektetni rá?
Remélem segítetek
Üdv.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
164
Zsolti
(2010/12/20)
Köszi az infót :d
Értékelés:
Kitűnő
0
0
163
aa11bb22
(2010/12/19)
felmegy az 55d-re és az 1000d-re is hiba nélkül.
amúgy ez ef objektív, az L-el nem kell foglalkozni, nem jelent tulajdonképpen semmit :-
Értékelés:
Kitűnő
0
0
162
Zsolti
(2010/12/18)
Ez az obi felmegy 550d re EF - L?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
161
snooppy (snooppyx@yahoo.com)
(2010/12/15)
lenne egy olyan kérdésem hogy ezt rá lehet tekerni egy eos1000d-re úgy hogy működjön is:), ez az obi minek számít ef vagy ef-s vagy egyik sem?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
160
ermi91
(2010/12/06)
Nagyon jóó én erre az obira várok már 1 éve és karácsonyra terveztem a vásárlást esetleg picit későbbre...
Köszönjük edigital:)esetleg még 1 extra év garancia???:D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
159
madass
(2010/12/05)
Köszönöm edigital, hogy meghalgattátok facebook kérésemet. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
158
XXXXXX
(2010/12/03)
mostmár csak 157.. tavaszra lemegy szerintem 150 re is max 140 re :D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
157
asd
(2010/11/27)
valaki tudja hogy az IS (képstabilizátor) mennyit számít?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
156
ermi91
(2010/11/08)
HAsználta már vki 1.4x-es extenderrel?mennyire zavaró a gyengébb fényerő??
Értékelés:
Kitűnő
0
0
155
ermi91
(2010/11/06)
Tamás!persze h érdemes megvenni.Az része az obinak ahova az álvány gyűrűt "hegesztjük"fel az ott valóban műanyag burkolatú???:O
Értékelés:
Kitűnő
0
0
154
Tamas
(2010/11/05)
Heló srácok
Érdemes ezt 500d -hoz megvenni?
Kösz a választ.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
153
Tibi
(2010/06/20)
Én ugyan az IS-t vettem meg, de pont ugyan így jártam, azzal a szerencsével, hogy a régi áron rendeltem meg. (45-el lett drágább) 0%THM-re szerettem volna megvenni de mivel nem volt raktáron igy az üzletnek meg kellet hozatnia, és persze, hogy nem lett meg az akció keretein belül. Eldönthettem hogy megveszem Kp-re vagy a jóval drágább hitelt választom. És az a vicc az egészben hogy 2 hét mulva olcsobb lett 50ropival. Majdnem olyan mint a tőzsde:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
152
igor
(2010/06/09)
mindehol emelik az árát b+, hát mi van iott???
Értékelés:
Kitűnő
0
0
151
hmm?
(2010/06/09)
arra nem gondoltok, hogy elfogyott az akciós készletük és már nem tudják olyan áron beszerezni? ha megnézitek, mióta 180 ezer lett azóta nincs is nekik, csak rendelésre...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
150
Kornélnak
(2010/06/07)
Kornél, gratula, én is ott vettem meg szombaton 149-ert, bar ez a csutortoki ara volt... Mivel en lefoglaltam akkor, meg ennyiert jutottam hozza 164 helyet... De az obi nem rossz.. :P

:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
149
Kornél
(2010/06/04)
Megvettem nemmondommeghol az utolsó darabot olcsón és ott is azonnal emeltek az áron 15ezerrel, szóval nem csak a hitel lehetett a dologban, hanem a valuta árfolyam is, de ez engem most már nem érint :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
148
monokitam
(2010/06/04)
Kedves Kornél4 Azért lett 180 ezer, mert a 0%-os téháem ára a kedves fogysztónak hajszál pontosan 30.000 ft. Ez azt jelenti, hogy a 180.000 ft-os hitelnek a 17%-át fizeted ki a termékárba bújtatott téháemként.
A 10 hónapra a 180.000 Ft-ot megközelítőleg 90.000 ft-os átlagos hitelállmánynak vehetjük. ez azt jelenti, hogy az ingyérhitel valós költsége a vevőnek kb 36%-os a 10 hónapra. egy évre vetítve ez 43,2%. Gyakorlatilag ugyanott vagy mint a normál áruhitelnél. Köszönjük Emese. Az inkorrekt árközlésen túlmenően egyetlen egy nagyon fontos aljasság vagyon a dologban, mégpedig az, hogy aki nem kéri a hitelt az is 180.000 kemény magyar forintért kapja az obit.
Ha azt mondaná az edigital, hogy 0%-os téháemmel 180 000 pénz aki kp-ért vagy bankkártyával viszi annak 150.000 pénz. De ebben az esetben a marketing hazudós diszkrét bája eltűnne a dologból.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
147
Ismeretlen
(2010/06/01)
180ezer de erdekes!Eddig 150ezer volt,marha jo hogy ez a penzehes patkany ceg mindet megprobal raogni valamire,beszerzesi ar persze.
Nem baj mindeki megveszi mashol ahol szazotvenezer meg mindig.Remelem ez a ceg emg becsodol.
Értékelés:
Használhatatlan
0
0
146
Profiktol kerdeznem:
(2010/06/01)
Mennyire érdemes erre az obira egy 1.4-es telekonvertert tekerni? Minőségügyleg...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
145
fotósandrás
(2010/05/31)
Azért ennyi,mert ennyiért adják...:))van egy beszerzési ár,aztán minden cég annyit tesz rá amennyit akar...Ehhez mindenkinek joga van.Te meg ott veszed meg,ahol akarod...:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
144
Kornél
(2010/05/30)
Én is vettem volna 0% THM-re 149-ért. Úgyhagytam a gépem este, másnap frisítettem a böngészőben és látom h. 179ezer. Életem első fényképezőjét az edigitálnál vettem és most csalódtam. Most már kapargatom össze a pénzem, hogy máshol megveszem hitel nélkül... Ha valaki kap választ, hogy miért 179, írja le, kíváncsi vagyok...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
143
fotósandrás
(2010/05/26)
Akkor minek idegeskedsz?nem mindegy hol veszed?Máshol 148 ezer.(valahol meg 200ezer-választhatsz:) )
Értékelés:
Kitűnő
0
0
142
Ádám
(2010/05/26)
Valahogy kompenzálni kell a 0%- THMű hiteleket....
Értékelés:
Kitűnő
0
0
141
monoki.tamas@asiacenter.hu (monoki.tamas@asiacenter.hu)
(2010/05/24)
Bocsi tévedtem. Dühömben már számolni sem tudok. Az emelés nem is 15%-os, hanem 20%-os.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
140
monoki.tamas@asiacenter.hu (monoki.tamas@asiacenter.hu)
(2010/05/24)
Már majdnem L-döntöttem, de akkor jött a 15%-os rapid áremelés. Múlt héten, még 149 900 volt. Csak a tisztánlátás kedvéért. Valljuk, be az árfolyam változások és a profitéhség együttesen sem igényelt volna 5%-nál többet. de majd megveszem máshol. Ja egyébként az obi szuper. Venni is fogok, de a hely 1-en-lőre kérdéses.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
139
lostsoul1979 (lostsoul1979@gmail.com)
(2010/04/02)
Nemrég sikerült hozzájutnom egy használt, tökéletes állapotban lévő darabhoz. Minőség tenén nincs miről beszélni, egyszerűen kifogástalan. Soligor közgyűrűsorral némi kompromisszummal persze, de makrózni is kiváló. Én 50D-n használom, de az igazi próba még csak most következik, hisz indul a nyár. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
138
Barazutti Ferenc
(2010/03/21)
Sziasztok!

Canon 450D-n használja valaki? Aki igen kérem irjon a barazuttiferenc@gmail.com-ra és küldjön képeket.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
137
Kicsii
(2010/02/16)
Sajt:
Köszi, most már, hogy így lement az ára, biztos voltam benne, hogy ezt veszem. 75,000 ft nagyon sok... még egy kicsit gyűjtük ezután és még vmi obi is mehet mellé :-)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
136
corrain
(2010/02/15)
nagyon jó ár, széthasad a szívem, de nem tudom megvenni, nincs rá pénzem. Egy kölcsön cuccal lőttem anno pár képet forma 1-en 1/2000 zársebességgel, az első kerekek felizzó féktárcsáit lőttem meg a kanyar bejáratánál, szédület milyen képe van. A mm-hívőknek és a táblázatból vásárlóknak üzenem egyszer és mindenkorra: lehet egy 200mm képkivágás szebb, élesebb rajzolatú mint egy full 300mm... Ne csak azt nézzük, mi van ráírva, mit ír a PDF adattábla. Ez a kályhacső szebben képez le még így is. 200-on egyébként F4.0-el is nagyon kicsi a mélységéle, pl. szabadtéri portréfotózáshoz is kiváló. A másik oldal meg az L-majmolás meg a sznob szürketubus imádat: kezeljük helyén ezt a cuccot, nyilván vannak korlátai.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
135
sajt
(2010/02/06)
Kicsii: ezt mindenképpen!
most 150 eFT szerintem minden forintot megér
Értékelés:
Kitűnő
0
0
134
Kicsii
(2010/02/02)
Ja, és melyiket ajánlanátok?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
133
Kicsii
(2010/02/02)
Sziasztok!
Ezen és egy Tamron 70-200mm F2.8 IS macro-n gondolkozom.
A Tamron 225.000 Ft.
canon eos 500D-hez kéne.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
132
Law
(2010/01/17)
1.5 éve van meg a 70-200. 450D, 40D használom, kipróbáltam 350D és 400D és 5Dén. Zoom objektívek között a legjobb leggyorsabb 200ezres határ alatt. Sajnos még nem sikerül megtalálnom az alapzoom párját. pedig próbáltam már 18-55is, sigma 2.8at, Tamron 17-50 2.8at most lecseréltem canon17-40L USM-re (ez már azért tetszik). 70-200 Nagyon szépen rajzol borzasztó gyors és olyan félhomályban amikor a keresőben már nem látni szinte is képes fókuszt találni.
Ne gondolkozz ezt válaszd, ha tudsz együtt élni az IS hiányával.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
131
lostsoul1979 (lostsoul1979@gmail.com)
(2010/01/08)
Az obi tesztje MTF görbékkel itt található: Hivatkozás
Egyébként ezen az oldalon rengeteg objektív teszt van, érdemes összehasonlítgatni az egyes darabokat, hogy később ne kelljen bosszankodni a rossz döntés miatt...
Nekem néhány napja sikerült szereznem egyet. 4es blendén is pengeéles, a teljes zoomtartományban. Az AF gyors, és pontos, a színek élethűek. 50Dvel használom.
Remélem tudtam segíteni a bizonytalanoknak.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
130
Tibi
(2010/01/07)
Az nem probléma, hogy jobbára állvány nélkül használnám?
Mert ugye ebben nincs IS...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
129
Baga
(2010/01/04)
Tibi: Ha van rá keret, márpedig ez nem sokkal drágább akkor egyértelműen meg kell venni.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
128
Tibi
(2010/01/03)
Sziasztok!

Nekem egy 1000D-re sikerült szert tennem, és obin gondolkozom...
Először a 70-300 IS USM-et néztem, aztán megláttam ezt, olvastam a tesztjeit, és nagyon meggyőzött!
Kérdés, hogy a gépem mellé érdemes-e erre az obira költenem, ami drágább az előbb említettnél, avagy sem?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
127
Öhmmm
(2010/01/03)
Nyomdafestéket nem tűrő szóhasználat, vagy a témához nem kapcsolódó megjegyzés miatt a hozzászólást eltávolítottuk!

Extreme Digital
Értékelés:
Kitűnő
0
0
126
na
(2009/10/20)
közgyűrűt? :D inkább telekonvertert nem?
amúgy jó obi 70-300 IS USM nyomába sem ér Hivatkozás

70-200 f/4 + 1.4X (280mm) vs 70-300 (300mm)
Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
125
amat?r
(2009/09/18)
Nyilván ha valaki vadat fotózni használja annak kevés, annak kell vennie hozzá egy közgyűrűt amivel vagy lesz AF vagy nem, de akinek ez is kevés annak inkább a 100-400-at kell vennie...
Egyébként 115k-ig keresek ilyen objektívet, használtan. riccio kukac riccio pont hu (mailcím)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
124
3.14
(2009/09/18)
200 * 1.6 * 1.4 = 448 mm (35mm ekv.) Ami nem roosz, de ki az aki azt irja, h. ez elég. Mire? Van akinek nem, mert olyan témára használja.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
123
1.6
(2009/09/03)
és még az is kevés nekik!
Nekem pl. a 70mm (ekv 112mm) néha sok és 200mm (ekv 320mm) meg néha kevés ennek ellenére szeretem és tudok vele együtt élni
Értékelés:
Kitűnő
0
0
122
amat?r
(2009/09/03)
Ahogy nézem itt sokan megfeledkeztetek valamiről. APS-C-n, ez az obi kicsit több mint 100mm-ről indul és 300 felett ér véget...1,6x...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
121
PHoNX
(2009/08/27)
4*1,4=5,6F ( 1,4es toldóval)
4*2=8F ( 2es toldóval)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
120
Ismeretlen
(2009/08/27)
Köszi. Jó teszt, de vki megírhatná, h. mennyivel növeli meg az f értéket. f5.6-ra?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
119
Ismeretlen
(2009/08/19)
összehasonlítás: Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
118
Ismeretlen
(2009/08/17)
A későbbiekben vennék egy ilyen obit. Akinek van tapasztalalta megírná, h. milyen egy Canon Extender 1.4x II előtéttel? Mennyivel nőveli meg az f értéket? (2-vel, vagy 2szeresére?) Gondolom így már csak leginkább napfényben használható... :(
Értékelés:
Kitűnő
0
0
117
tamás
(2009/08/13)
köszi, énis így gondoltam, de ez a lap elbizonytalanított: Hivatkozás
Értékelés:
Kitűnő
0
0
116
az
(2009/08/13)
Tamás: AZ
Nem válltozik a hossza!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
115
tamás
(2009/08/12)
sziasztok,

Azt szeretném kérdezni, hogy ez az objektív belső zoom-os e
Értékelés:
Kitűnő
0
0
114
Ismeretlen
(2009/08/11)
Egy természetfotósnak mindenképpen kell minimum egy 70-300-as teleobjektív. Biztos jól jön néha egy nagylátószögű objektív, de hogy arra alapozni a természetfotózást...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
113
P
(2009/07/10)
Nem kell itt siránkozni azára miatt, de ha eddig nem vetted észre a világválságot és az ÁFA emelést, akkor csak sajnálni tudlak. Most mindennek ment fel az ára. Ha ennyiért nem tudod megvenni, vegyél használtat!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
112
Ismeretlen
(2009/07/10)
Köszi István, de a lényeg, hogy az ára akkor is csak fölfele kúszik... :(
Értékelés:
Kitűnő
0
0
111
István
(2009/07/10)
ej-ej Hajni!
hát nem látod, hogy csak rendelésre hozzák, nincs nekik raktáron, így nem is tud rajtuk maradni...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
110
Hajni
(2009/07/10)
helló??? már több, mint fél éve figyelem ennek az objektívnek az árát és ahelyett, hogy csökkenne, folyamatosan csak növekszik!!! ez általában pont fordítva szokott lenni! így remélem senki nem veszi meg és raktáron marad...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
109
P
(2009/07/09)
*Mármint 100mm f2.8 macro*
Értékelés:
Kitűnő
0
0
108
P
(2009/07/09)
Kedves Zoli!
Természetfotózáshoz nagylátszögű objektívet vegyél!
Ha madarat akarsz fotózni, akkor ez kevés. Ha csak úgy kell, akkor inkább ezt vedd, ugyanis sokkal joobb a képe, rajza, mint a 70-300-nak!
Egyébként ha valami nagyon távoli dolgot akarsz fotózni, akkor abból a 15megapixelből simán kitudod vágni a magfelelő részletet, és még úgy is bőven nagy lesz a mérete pl. nyomtatáshoz.
Szerintem a legjobb ár/érték arányú optikák most ezek:
17-40mm f4 L
50mm f1.8
70-200mm f4 L
esetleg 10mm f2.8 macro.
Szerintem ez egy elég korrekt összeállítás.
Üdv: P
Értékelés:
Kitűnő
0
0
107
Zoli
(2009/07/08)
Sziasztok,

Tervezem a jövőben egy Canon gép vásárlását (500D / 50D), de nagy dilemmában vagyok a teleobik terén. Elolvastam egy csomó hozzászólás, tesztet, de nem tudok dönteni ez, ill. a Canon 70-300/F4-5.6 EF IS USM objektív között. Nem is a képminőség, hanem a gyújtótávolság miatt, mert ugy valljuk be a -200 és a -300 között nem kicsi a különbség. Most ugye jönnének a kérdések, hogy mire akarom használni, hol, stb.. Itt írhatnék 1 csomó dolgot, de legyen pl. természetfotózás. Szóval kinek mi a véleménye erről? Mert persze ez sokkal jobb minőségű obi, fix fényerő, de a 200 mégsem 300, és bizonyos helyzetekben jól jöhet az a +100 mm..
Kinek van erről vmi tapasztalata a témában?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
106
Ernö
(2009/07/04)
Nekem a 2.8-as fényerejű van de az hibátlan(EF 70-200mm f/2.8 L USM) igaz az árán is látszik az L-es széria de ez tényleg tiszta éles képeket produkál,csak ajánlani tudom mindenkinek aki minőséget akar és képes összegyűjteni rá a kest!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
105
ppgergo
(2009/05/11)
ne nagyon remenykedj, hogy csokkeni fog az ara. nemsokara 20%-rol 25%-ra emelkedik az afa...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
104
gyurma
(2009/05/07)
Hónapokig szemeztem ezzel az obival, majdnem vettem is egyet használtan. Még az ára is jó volt, tetszett is, hogy könnyű és nagyon gyors volt, de 70mm-en elég lágy volt a kép széle felé. Sokat próbálgattam, erre a tulaj elővett egy Tamron 70-200 f2.8-at. Ezt is kipróbáltam ugyanazon értékekkel és ledöbbentem, hogy mennyivel jobb a képe(igaz kicsit lassabb, hangosabb, nehezebb és nagyobb. Ez tény) Viszont engem a kép minősége érdekel és mivel nem vagyok sportfotós így a Tamron mellett döntöttem és nem bántam meg a 2.8-as fényerőt sem.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
103
sztyui
(2009/04/23)
Most vettem egy 30D-t, és telének egy ilyen obit szerettem volna most nyáron vásárolni, de úgy felment az ára, hogy előfordulhat, hogy nem lesz belőle semmi. Valszeg meg kell várnom, míg lejjebb megy az ára, ami nem kis idő lesz sajnos.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
102
Ákos
(2009/04/19)
sp,
találtam még egy oldalt amit érdemes lehet megnézned.
Hivatkozás
Tamront nem ismerem, de az L-es obi biztosan jó választás. Ha "csak" a teljes képkockát használod vágás nélkül sztem jó lehet az 55-250-is, azonban a Canon L-es obikból lehet akár 1:1 képet is kivágni és úgy is szép a kép (persze csak ha ezt hozza a szükség), mert élesebb, kontrasztosabb. A színhőmérséklet nálam annyira nem elsődleges tényező, mert az pc-n csak egy mozdulat. Nekem is - ha a szerencse nem sodort volna felém egy 200L F2.8-at -, akkor vagy ilyen 70-200F4 vagy az 55-250IS lenne a társam...
Most már az L-es után valószínűleg az L-eset választanám, ha a keretbe belefér. Utána az már egy örök darab az embernek.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
101
sp
(2009/04/19)
Köszi Ákos!

Hát hogy azt mondjam nem vagyok megelégedve mert napokban használtam egy Tamron 24-200-as obit és sokkal szebb képek sikerültek. Főleg a kép színvilága
Értékelés:
Kitűnő
0
0
100
Ákos
(2009/04/16)
sp,
javaslom az alábbi két linket:
Hivatkozás
Hivatkozás
Azért van némi különbség, de ha a 18-55IS kitobival elégedett vagy, akkor az 55-250-el is az lehetsz.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
99
sp
(2009/04/05)
Sziasztok!

Szerintetek ez illetve az 55-250-es obi hogy teljesít 200-on?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
98
Szasza74
(2009/04/02)
Sziasztok!
Én 400D-vel használom és nekem is van vele élességproblémám. Viszont kipróbáltam 1000D-n és tökéletesen éles képeket csinált, teheát az obi jól működik. Valaki tud megoldást erre a problémára?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
97
volt tulaj
(2009/03/07)
szia B23 , nekem is volt egy ilyen obim! Sajna 70mm volt nekem is a leggyengébb képe :( de rekeszeléssel már sokat javúlt! Hát a nem tudom hogy mi lehet a probléma?! jelenlegi 2.8-as nagytesó tulajdonosa vagyok ami nyitva is jobbat produkál 70mm is !
Értékelés:
Kitűnő
0
0
96
B23
(2009/02/18)
Sziasztok! Én most vettem egy ilyen obit, és nem vagyok annyira hasraesve a rajzlatától. :( 70-es gyújtótávnál 11-es rekeszen arcrot fotótóztam, és a szem úgy-ahogy éles, de az arcon a bőr már szinte részletelen. Valaki tudja mi a megoldás? Amugy minden más zsír.
Értékelés:
0
0
95
Lacc
(2009/02/08)
Lenne egy olyan kérdésem, hogy akkor a kérdés, hogy ez vagy egy 55-250 IS a jobb választás? Mármint ha a nagytestvérre is van pénz. Az IS miatt megéri inkább a másikat venni (65e ft) egy L-es helyett? Tesztek alapján nem sokkal marad el tőle, van olyan amiben az L-es sokkal jobb?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
94
&ris
(2009/01/28)
szerintem nem is a fényerő az elsődleges kérdés! Úgy gondolom madarakhoz, és teléző természetfotózáshoz rövid a 200mm! De ez az én véleményem!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
93
canonos
(2009/01/27)
sziasztok! érdeklődni szeretnék, h Canon EOS 450D-re jó-e ez az obi, és, hogy ha én pl. madarakat, vagy egyéb állatokat pl. őzet stb. fotoznék vele (esetleg napfelkeltekor, naplementekor ugye), akkor ez jó választás vagy inkább spóroljak tovább és az f.2.8-asat vegyem???
Értékelés:
Kitűnő
0
0
92
&ris
(2009/01/15)
Sorry! Elírtam! Igazad van! UD lencse van benne! Abban igazad van, teljesen mindegy mit tesznek bele, láthatjuk, hogy pl. a sigmákat mindig teletömik speciális lencsetagokkal, a képminőség mégis elmarad pl. egy Canontól (nem minden esetben), pedig a canonnak sok olyan fix obija van, amibe semmi "extra+ nincs, mégis jobban teljesít! A lényeg nem ez (legalábis a mondandómban) hanem az, hogy a 70- 300 nak kimagaslóan a legjobb az optikai teljesítménye a kategória többi lencséjéhez mérve, és a képstabilizátorral együtt egyértelmű, hogy aki kihasználja azt a + 100mm- ert, annak nem erre az optikára van szüksége. Szóval elnézést a téves infóért. ajánlom mindenkinek a www.photozone.de oldalt, hogy ne csak a levegőbe beszéljek. Ezek után mindenki gondolja végig, mire is használja majd elsősorban a teléjét, és döntsön! Sok sikert!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
91
senki
(2009/01/15)
Már ne is haragudj, de a 70-300-ban NINCS fluorit lencse (egyébként meg mindegy mi van benne, lehet sörösüveg is, a kép számít, nem az elnevezése)

Amivel te kevered, az az UD lencsetag, amiből van 1db a 70-300-ban.
70-200 f4-ben meg van 2db UD és 1 db fluorit (CaF2)
70-200 f2.8 ban pl 4db UD és nincs fluorit.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
90
&ris
(2008/12/25)
EZ MARHASÁG! Akinek szüksége van a +100 mm- re, és nem fényképez rohanó leopárdot, annak bizony jobb választás a 70- 300 IS. ez egy teljesen új konstrukció az eddigi 75- 300 IS- hez képest, és össze sem lehet hasonlítani a kettőt! Mellesleg ez is tartalmaz fluorit lencsét, úgyhogy gyakorlatilag egy rejtett "L"- es obi. A hátulütője a zoomolásnál mozgó tubus, és az élesítésnél forgó frontlencse. Aki ezt el tudja viselni, annak csak ajánlani tudom! Messze jobban teljesít, mint egy . Nikon 70- 200 f 4.5- 5.6, nikon 55- 200 DX, Tokina 80- 400(legújabb típus). Azért ezeket írtam, mert ezeket használtam, és hatalmas ugrás volt ez a lencse. Portrézni nem ezt használom, mert nem mossa be eléggé a hátteret! De a képminősége nem csak rekeszelve jó! f 5.6- on is csodás 300mm- en. Ez a nagy különbség elődjéhez képest! Nem úgy gyártják az objektíveket, hogy "na ezt csináljuk 2.8- ra, de csak rekeszelve legyen jó, ezt meg f4- re, de ez nyitva is legyen tű éles, és legyen kicsit még olcsóbb is..." Ez mese! A belenagyítás, meg olyan, mint a digitális zoom. Ki hallott már olyat, hogy a digitális zoom jobb, mint bármilyen optikai? Bruhaha! Ha meg rádob az ember egy 1.4x TC- t, akkor 280mm- en pont azt tudja felbontásban, mint a 70- 300 300- on. Na most mindkettő f5.6, de az egyikben van képstabilizátor, a másikban nincs, és mégis többet fizettünk érte, a TC- vel együtt pláne... Szóval ez egy 10/10es obi! de akinek kell +100 mm, annak a 70- 300 a 10/10! Ne szórakozzon ezzel, hacsak nem a sznobizmus miatt kell fehér henger a gép végére...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
89
PróFotós
(2008/10/09)
Ismeretlen!
ez jobb, mint a 70-300-as.
márcsak azért is, mert jobb a fényereje, illetve a képminősége. és így ha úgy vágsza fotóból, hogy "300-as" képkivágást kapjál, nem fog romlani, csak kevesebb pixelből fog állni.
ez nem tudom mennyire érthető, de a lényeg, hogy ez jobb.

fényerő tekintetében sokkal nagyobb amúgy a különbség, imnt hinné az ember. ugyanis ez 4-es blendén is tűéles, míg a 70-300 csak 8-as blende körül ad normális képet.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
88
voixter
(2008/09/29)
Nekem már volt tapasztalatom a fluorit lencsékkel, ami nem tul sok tipusban van /általában a drágább canonokban/. Az ára ezért is sokkal több. Összehasonlíthatatlan a többivel. Semmi abberáció, semmi torzulás, tűéles képek, minden meghaladja az elméleti határt. Nekem ami volt, az f8-on is brutálisat teljesített. A fluoritnak rettentő jó a fényáteresztő képessége, és bizony csalóka (kellemes meglepődés) is lehet egy olcsóbb, kommersz objektívhez képest!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
87
Ismeretlen
(2008/09/24)
ez az aminek az alján van ienb cucc amihez az állványt lehet rögziteni?
szerintetek ez vagy a 70-300?
fontos lenne a 100mm mert távoli dolgokat fotozok de nem tom hogy mennyit számit a fényerő?
köszi
Értékelés:
Kitűnő
0
0
86
gergo
(2008/09/15)
a canon nem gyart, de a sigma igen

meghozza: Sigma EX 50-150 /F2,8 DC HSM

atfogasa erdekes, anno 17-40 f4 melle akartam egy ilyet, hogy legyen tele es nagylato kozott is valamim. de inkabb vettem egy 24-70-t, problema megoldva
Értékelés:
Kitűnő
0
0
85
a jani
(2008/09/08)
Kedves profotós, a tokina által gyártott Tokina AF 50-135mm f/2.8 AT-X Pro DX miért lenne gagyi, a tokina AT-X Pro szériája mindíg is robosztus felépítésű és jó minőségű obikat takart. Ha valamiről véleményt formálsz nem árt ismerni a terméket. A másik: nem hinném hogy a canon elkezdene L-es obikat gyártani a semi-pro és alsókategóriás gépeire, mert minek. Ott vannak a fullframe vázai, ha valakit zavar az 1,6x-os nagyítás az vegyen 5D-t. Vagy vegyen az APS-C szenzorhoz való tokina obikat. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
84
Law
(2008/09/05)
A tamronnak van egy 70-200 f/2,8. az lassabb hangosabb lehet fókuszmotor szempontjából canon 70-200-nál, de fényerő szempontjából jobb. Képe milyen lehet? Ha találkozott már mind kettővel valaki, írja meg nekem mit tapasztalt? Üdv
Értékelés:
Kitűnő
0
0
83
Fotós
(2008/09/01)
Prófotós, az ajtót szoktuk reteszelni, az obit pedig rekeszelni. :) Egy prófotósnak illene tudnia a "szakszavakat". Üdv
Értékelés:
Kitűnő
0
0
82
Prófotós
(2008/08/23)
amúgy a canon miért nem gyárt 2.8-as, ilyesmi átfogású telét apsc-re?
pl. 50-135???
Olcsóbb lehetne. És a látószöge is jobb lenne, ugyanis
70-200-as obival apsc-n már nehézkes fotózni, mert elég szűk a kezdőérték...
A tokina, meg a sigma persze tud ilyen átfogásút csinálni,
de azok gagyik...
Értékelés:
Kitűnő
0
0
81
Prófotós
(2008/08/23)
Nem biztos, hogy ez sokkal rosszabb, mint a 2.8-as. Ugyanis ez nyitva is olyan tűéles, mint F8-on. A 2.8-as nyitva picit lágyabb, mint egy kis reteszeléssel. Persze, lehet, valakinek mégis szüksége van a 2.-ra. De nekem ez vakuval jobb választásnak tűnik.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
80
szasza74 (szamko74@t-online.hu)
(2008/08/21)
Igen jár hozzá napellenző, bár ez csak a Canon-nál nem természetes.
Nagyon jó képe van és az AF is nagyon gyors. Nagyon jó választás.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
79
tiktak
(2008/08/14)
jár hozzá a napellenző?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
78
T_
(2008/08/14)
y4k: Én is egy alsókateriás teléről váltottam és megvolt a "Hú b*meg!" érzés. Egyszerűen látványosan minőségi képe van. Tűéles és kontrasztos, ami az olcsó telékről egyáltalán nem mondató el.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
77
bpasztor
(2008/08/12)
Kedves y4k!
A Sigma után olyan lesz a különbség mint a bridge után a DSLR! Volt szerencsém kipróbálni! És egyébként nekem is ez a Sigma volt azt váltottam egy Canon 70-300 IS USM-re. Sokan mondják hogy inkább ezt érdemes nem sokkal drágább, de nekem kellet az a 300mm és olyat fotózok ahol nem vészes a fényerő és az IS-t nagyon szeretem :)
Viszont tény hogy, ez egy L-es obi!!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
76
y4k
(2008/08/10)
Egyenlőre sajnos csak álom nekem ez az objektív. Sigma 70-300 APO DG 4-5,6-al összehasonlítva mennyire látványos a különbség? Tavaly váltottam bridge-ről DSLR-re, a képminőség megdöbbentett. Ugyanekkora különbséget fogok észrevenni, ha beruházok?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
75
Kukacoskodó
(2008/08/07)
Jobb oldalt a reklámblokkban:
Canon prémium objektív
70-200mm f4 USB EF-L
:)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
74
gerg?
(2008/07/30)
OFF:
tetszik, hogy folyamatosan csokken az ara
ha ez igy megy tovabb, lassan szurkeimport aron lehet bolti garancias objektiveket venni Mo-n

barcsak...

ON:
jo objektiv, en szerettem hasznalni
portrezni is lehet vele, f4 sokmindenre eleg (ha nem, akkor muszaj picit felhuzni iso-t, de ennyit meg lehet bocsajtani magunknak)

feltunoskodni szereto fotosoknak legjobb valasztas :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
73
T_
(2008/07/15)
ben: A 17-85 nem egy nagy durranás. Inkább vedd kitobival, aztán később kitobit le tudod majd cserélni, ha nem lesz elég. A 70-200-ba meg bele fogsz szeretni. :)
Értékelés:
Kitűnő
0
0
72
ben
(2008/07/14)
Szerintetek 450d-t kitobival és 70-200F4L-el vegyem vagy csak vázat 17-85 F4-5.6 ISUSM-mel?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
71
pont
(2008/07/11)
135mm-től lehet haszálni portrére szerintem
Értékelés:
Kitűnő
0
0
70
T_
(2008/07/11)
Én próbáltam portréhoz, de szerintem a 2.8-as verzió a nyerő ahhoz, mert F4-en még ez nem mossa el szépen a hátteret, csak ha az elég messze van.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
69
!mMo?t?L1t?
(2008/07/11)
Üdv!
Valaki használta már portré és/vagy divatfotózáshoz? Tapasztalatok?
Választ előre is kösz!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
68
Tüzi
(2008/07/09)
Vegyél rá egy DCR-250-et, az még pont kimegy 67mm-ig, rá lehet passzintani erre. Elég jó képeket lehet összehozni azzal.
Értékelés:
Kitűnő
0
0
67
.
(2008/07/09)
Köszi a szemléletes választ!
Jót nevettem rajta magamba ! :D
Értékelés:
Kitűnő
0
0
66
Bigcupcurry
(2008/07/09)
Kb annyira mint sílécben tengózni!
De attól még nagyon jó!
Értékelés:
Kitűnő
0
0
65
.
(2008/07/05)
Ezzel mennyire lehet makrózni?
Értékelés:
Kitűnő
0
0
64
pont
(2008/07/03)
kenko több obihoz használható mint a canon dicsérik a kenkót nekem személy szerint nincs tapasztalatom velük de asszem a TC-nél itt az oldalon vagy 1 összehasonlító link
Értékelés:
Kitűnő
0
0
63
Lawrence
(2008/07/02)
Köszi.
Kérdésem még hogy a kenko, canon TC vagy mit érdemes ehhez az obihoz venni? Gondolom van különbség (árban biztos :-) )
Értékelés:
Kitűnő
0
0
62
pont
(2008/07/01)
Lawrence:
Hivatkozás

itt láthatod h jobb bár elvész az AF gyorsasága
Értékelés:
Kitűnő
0
0
61
T_
(2008/07/01)